söndag 6 februari 2011

GnffffhhhhnnnnnGGGggöh

Jag är efterbliven. Jag har opererat magen (det är inte den efterblivna delen...JAG är den efterblivna delen). Varför äter jag godis?? Jag har ju fel i huvudet.

Jag mår så illa att jag vill dö. Antabuseffekten är total. Snart snart snart kommer det lätta men tills dess känns det som jag sitter fastbunden med ögonbindel på Balder på Liseberg. Hjärtat rusar som jag vet inte vad och om jag inte distraherar mig själv genom att skriva lite så kommer jag stoppa huvudet i toan och spola tills jag dör. Det låter löjligt men man får ungefär samma effekt som antabus för alkisar när mman äter för mycket (i mitt fall ca 5 bitar godis).

Jag skriver OCKSÅ för att jag själv skall läsa skiten och fatta vad jag leker med, utsätter mig för.

Jag har gjort en såndär alkoholisträd nu...fast godis..och slängt en hel påse (ICA) med saker som jag inte vill ha hemma. Jag är inte i ett behov av dom egentligen...det sitter i min hjärna. Nu köper jag inget mer och därmed basta.

En kille ringde mig. En gammal flirt från Spraytiden som tydligen snöat in lite på att träffa mig för han har ringt och messat ganska länge nu :P han var i Uppsala och ville träffas. Jag sade att jag inte kunde ikväll men kanske i veckan...tydligen jobbar han här i stan. Kan ju inte skada, han lät trevlig. Hmm...återkommer i veckan.

Ahh äntligen...nu lättar det...var lade jag nu den där soppåsen.....

Hahaha nä jag bara skojar. Jag skall inte. Jag vill inte ens :S jag vill sluta tro att jag blir lycklig av godis...jag har försökt med det sen jag var typ 10.

Den där killen...han är apradar nu och ringer och tjatar om att få komma hem till mig och "prata bizniz" ist för att gå på Flustret med sina kompisar.

Hmm...

Nu ringer han igen...

hejdå

Inga kommentarer:

 
Web Analytics