fredag 4 februari 2011

Den där snygga killen...

...jag visade bild på igår...hans andedräkt är så hemsk :P
Han försökte hångla upp mig i soffan men gav upp sen och gick och lade sig på golvet och såg sur ut.

Jaag varhelt övertygad om att jag skulle vara sjuk idag...mådde inte bar igår kväll. Frös, hade ont i kroppen, var trött etc. Men det bidde som vanligt inget...jag tror jag har utvecklat ett immunsystem såhär på äldre dagar och när jag mår sådär så bekämpar väl kroppen något som kunde blivit något!
Det är jobbigt när man mår så men ändå 1000 ggr bättre än att vara sjuk hela tiden som varit typ hela mitt liv hittills ;P jag brukade bli förkyld av att titta på någon nysa på tv :P

Jag satt och tittade nya House-avsnitt (älskar den serien så stenhårt...han är så sarkastisk och jävlig..precis i min stil!)

Sen kollade jag på Irene Huss som jag hade spelat in...i vanlig ordning hade jag spelat in halva så när lösningen närmade sig tog inspelningen slut...:( måste skärpa mig och sluta gissa sluttid på program :P

Jag drömde varje laserterapeuts värsta mardröm härromnatten. Jag kastade mig runt i sängen i ren skräck. Jag har ju lasrat..ja...vad har jag INTE lasrat egentligen? Jag har lasrat ALLT :P och inte mycket växer tillbaka. Men i drömmen så stog jag i badrummet och kände lite på min undre sida av överarmen (ca halvvägs mellan armhålan och armbågen). Men handen sjönk liksom in en halvmeter i svart lurvigt hår.

Jag vaknade kallsvettig!!!! och kände mig under armarna. Helt flintis!!! Phew!! Vilken ångest!

Nu kommer Jeanette och hon pratar i telefon i 280 i bakgrunden så jag kan inte koncentrera mig haha. Så nu lägger jag ner!

Puss på näsan!!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics