söndag 13 februari 2011

Jag tar inget ansvar för vad mina fingertoppar åstadkommer nu

Jag är så jävla helvetes vanheligt förbannad nu att jag snart får blodpropp i hjärnan så jag måste skriva ut ilskan och ångesten innan jag spränger ett stort blodkärl...så jag gör ett till inlägg idag då.

Min kära kusin är i stan och ist för att bo hos mig som hon alltid gör så beslutade hon sig att bo hos mormor eftersom mommon är så pigg och alert nu och alla vill ju njuta av det så mycket dom kan.

Kusse hade lagat middag till sina två kusiner (mig och knullansiktet). Jag kände en viss skepsis att umgås med honom en hel kväll men skyfflade undan min bitterhet dels för lillkusins skull när hon hade pysslat och grejjat så fint och dels för jag vill inte vara en cynisk hagga.

Middagen var underbar och hon hade varkligen "out done herself". Jag fick inte lyfta ett finger..inte ens diska. Hon tog verkligen hand om oss. Kvällen förlöpte mycket lugnt och det var nästan så jag nöp mig i armen. Jag och cpfittan (aka fuckface) umgicks lugnt och fint. Vi åkte tom till MAXI tillsammans innan middagen och handlade lite grejjer.

Efter melodiskiten och mycket annat tittar vi slutligen lite halvhjärtat på tv och babblar när kusin Anna säger: vad smala BEN du har fått !!!

Lillebror frågar hur mycket jag har gått ner och jag säger 13 kg varpå han genast spottar ur sig att jag har fan filat på 13 kg ganska länge nu...och lägger till det jag hatar hårdast: "det gick ju mycket fortare i början".

Nu är jag så jävla arg att jag byter till caps...jag kan låtsas att jag skriker då:

JAG FATTAR INTE VARFÖR FOLK SKALL HÅLLA PÅ OCH TJATA OM DET!!! JAG GÅR NER I DEN KNULLJÄVLA TAKT SOM MIN KROPP VILL GÅ NER OCH JAG ÄTER VAD FAAAAAN JAG VILL UNDER TIDEN.

JAG HAR KOPPLAT OM HELA MITT TARMSYSTEM OCH SKALL FÖRSÖKA LEVA ETT SÅ NORMALT LIV JAG KAN. ALLTSÅ HÅLLER JAG INTE PÅ MED EN MASSA FÖRBUD OCH SKIT FÖR SÅNT FUNKAR INTE I LÄNGDEN OCH DÅ KANSKE JAG GÅR NER SAKTARE ÄN JAG SKULLE OM JAG LEVDE PÅ KELDASOPPOR OCH PROTEINDRINKAR...MEN VAD HÄNDER NÄR JAG SLUTAR MED SVÄLTDIETEN DÅ????

JAG ÄR FÖR I HELVETE INTE NÅN JÄVLA DEFEKT PRODUKT SOM FOLK SKALL BETRAKTA MED NÅN JÄVLA SLAGS BESVIKELSE FÖR ATT JAG INTE GÅR NER SENSATIONELLT SNABBT I VIKT SOM DOM HOPPATS. 13 FITTJÄVLA KILON HADE TAGIT MIG CA 2 ÅR FÖRUT OCH NU HAR JAG TAPPAT DET PÅ 3 MÅNADER.

ÄR DET OKEJ ELLER??????? FÅR JAG UNDANBE MIG SNORKIGA JÄVLA FITTKOMMENTARER OM MIN DIET, OM MIN VIKTNEDGÅNG OCH OM MITT LIV I ÖVRIGT???

jAG HAR INTE DISKUTERAT MIN VIKT MED FAMILJEN PÅ ETT NEGATIVT SÄTT SEN JAG TOGS UT UR OPERATIONSSALEN...JAG PLÅGAR INGEN MED SÅNT SNCK OM DOM INTE FRIVILLIGT LÄSER OM DET HÄR. INFACT JAG ÄR GANSKA NOGA MED ATT INTE PLÅGA FOLK OM NÅGOT RÖRANDE MIG MUNTLIGT UTAN SKRIVER DET HÄÖR OCH ÄR MAN DUM NOG ATT LÄSA OM DET SÅ HAR MAN INGEN RÄTT ATT KLAGA...FÖR DET ÄR FRIVILLIGT ATT SÖKA SIG HIT!!!!!!

HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORUNGEN FORTSÄTTER ATT PRATA MED MIG SOM OM JAG VAR EN OLYDIG UNGE PÅ ETT INTERNAT OM HUR JAG KOMMER MISSLYCKAS OCH GÅ UPP ALLT ETC (SKALL JAG TILLÄGGA ATT HAN HAR ÄTIT EN HALV PÅSE DORRITOS, EN FET SLICE KLADDKAKA, ETT GLAS PANNACOTTA, JORDNÖTTER OCH DRUCKIT MASSA COLA SAMT ÄTIT CHOKLAD....OVANPÅ MIDDAGEN??!?)

SÅ SITTER HAN DÄR PÅ SINA HÖGA HÄSTAR OCH SVARAR MORMOR NÄR HON SÄGER ATT JAG HAR VARIT DUKTIG OCH GENOMGÅTT NÅGOT STORT..."HON HAR INTE GJORT NÅGOT, HON HAR OPERERAT SIG OCH NU FÖRVÄNTAR HON SIG ATT ALLT SKALL LÖSA SIG"

JAG HAR KÄNT HELA TIDEN ATT DET ÄR MIN FAMILJS ÅSIKT.
SMÅ KOMMENTARER HÄR OCH DÄR OCH SNEDA BLICKAR.

HÅLL KÄFTEN ERA FULA FITTJÄVLAR...JAG HAR TAGIT LÅNET FÖR MIN OPERATION, JAG HAR LEGAT PÅ OPERATIONSBORDET SJÄLV, TAGIT HALVA SJUKLEDIGHETEN OCH ÅTERGÅTT TILL JOBBET UTAN ATT GNÄLLA, JAG HAR FÅTT LYSSNA PÅ ALLT JÄVLA NEDSÄTTANDE TJAT OM HUR JAG SER UT I ALLA JÄVLA ÅR INNAN...HAR DOM TAGIT MIN SORG, MIN ÅNGEST, HAR NÅGON AV DOM HJÄLPT MIG, FÖREGÅTT MED GOTT EXEMPEL, HÄNGT MED TILL ETT GYM SOM STÖD?????

JAG LEVER MITT LIV NU!! BETALAR MIN HYRA MED PENGAR JAG DRAR IHOP VARJE DAG!! BER INGEN OM NÅGOT!!! ÄNDÅ FINNS BEHOVET STÄNDIGT ATT GE SIN FITTJÄVLA ÅSIKT, ATT TRYCKA NER OCH FÅ ANDAR ATT MÅ DÅLIGT!!

SKÖT ER FAKKING SJÄLVA ERA HORUNGAR OCH LÅT MIG VARA. LÅT MIG GÅ UPP, NER, DÖ AV DIABETES ELLER UNDERNÄRING. HÅLL KÄFTEN FÖR I HELVETE OCH SLUTA TRO ATT NI KAN NÅGOT OM HUR DEN HÄR OPERATIONEN FUNKAR TILLS NI HAR GJORT DEN SJÄLVA OCH LEVER MED RESULTATET.

ERA JÄVLA WIKIPEDIAUNDERSÖKNINGAR ELLER RANDOM LÄKARTIDNINGSARTIKLAR KAN NI STOPPA UPP I ERA HEMORROIDIGA RÖVHÅL. JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA KNULLHJÄRNOR!!

DET FINNS EN TILL FITTKÄRRING...EN KÄRRING SOM JÄMFÖR MIG MED NÅGON SOM NYLIGEN GJORT OPERATIONEN. NÄR HON SER MIG ÄR HENNES KOMMENTAR: -HAN GJORDE OPERATIONEN FÖR 2 VECKOR SEN...HAN HAR REDAN GÅTT NER MER ÄN DU HAR!

BEHÖVER JAG BERÄTTA ATT HON ÄR BLATTE?? NEJ DET KUNDE NI RÄKNA UT SJÄLVA VA??

LÅT HONOM SITTA OCH HULKA ÖVER SIN SKÅL MED SOPPA OCH KÄNNA HUR HAN DRUNKNAR I LÖS HUD. JAG GER BLANKA FAEN I OM HAN GÅR NER 40 KG PÅ EN MÅNAD. JÄVLA MISSFOSTER!

JÄMFÖR INTE MIG MED NÅGON!!!! JAG GJORDE DETTA FÖR MIG, INGEN ANNAN!!!

FRÅGA GÄRNA, JAG SVARAR ÄRLIGT. MEN FÖRSÖK INTE BRYTA NER MIN TRO PÅ VAD JAG GÖR FÖR ATT DU TROR NÅGOT ANNAT. DRA RAKT ÅT HELVETE!!

Jag ber helveteshorbarnet att sluta dömma mig och se ner på mig...en gång, två gånger...han fortsätter för liksom min mamma skall han ha sitt fria ord och gärna sista med. Tillslut reser jag mig upp och vrålar fler könsord än DiLeva har tunikor och fradgan flyger ur käften på mig (ungefär som ovan i CAPSLOCK).

Då är jag den som är sjuk, instabil, inte normal, mer känslomässigt störd än någon annan i familjen etc...det kommer alltid..både från fuckface och mamma.

Ja men jag har tagit så mycket skit, både verbal och fysisk smärta från honom och andra i så många år och vänt det innåt. Nu har jag ingen stubin kvar...bara en liiiten fjutt.
Bränner du bort den genom att ignorera ångan ur mina näsborrar och muntliga böner om att byta ämne så kommer helvetesvrede att bryta ut och då kan jag inte stoppa mig. Då säger jag vad som helst och hur högt som helst! Lill-pappa i mig kommer fram som en dålig andedräkt.
Gäller det något som politik kan man säga vad fan man vill..d.et går inte tat bli arg över. Men att ifrågasätta min kapacitet, mina beslut och mitt liv när det inte påverkar någon annan än mig....oooooooh

Mormor var likblek och Anna lämnade rummet.

Hela kvällen var förstörd och han bara fortsatte...så jag tog mina saker och gick. Kul!!

Till råga på allt kommer min hund in i vardagsrummet precis innan med hela nyllet fullt av smulor och jag ser ju att han ätit något.
NÅGOT visade sig vara kattbajs och smulorna var sand/kiss/bajs. Ingen hund hem till mormor igen.

Att säga att jag körde ner hans huvud i handfatat opch pressade handtvål upp i nosen på honom är en underdrift!

Jag såg fram emot att komma hem och vara på gott humör och titta på inspelade serier tills jag svävade in i sovrummet och mådde bra...nu vill jag bara gå på ett tågräls och pussas med X2000.

Jag är så jävla less.

Fan ta allt!!!

Man tjänar på att vara en cynisk hagga...

2 kommentarer:

Barbabitch sa...

Men älskade vän!
DU är BÄST!
INGEN ska någonsin få dig att tro nåt annat!
Jag önskar bara att din familj kunde respektera dig och dina beslut!
O dig för den fina tjej du är!
FAN TA DOM!!!!!
puss på pannan....

Anonym sa...

Håller med Barba, du är bäst och gör det som fungerar för dig.
Puss och styrke krama Bolel

 
Web Analytics