måndag 21 februari 2011

Solig måndag

Jag kunde inte (!) sova igår...låg och kastade mig fram och tillbaka tills kl 5 sen halvsov jag till 8. STÖRIGT!!

Jag var stel i ryggen så det var obekvämt att ligga i sängen på nå vänster.

Imorse gick jag och solade. Det var skitskönt. Trots min kassa sömn spratt jag av energi och låg och mimade till alla låtar på mobilen medan jag solade.
Jag dansade lite magdans till Tarkans --> PUSSLÅT <--

Det är inte helt lätt att dansa magdans i ett solarium men definitivt roligt :P

Skall fan hoppa i mina magdanskläder när jag kommer hem och dallra runt i lägenheten till den här låten :D fan vad kul!!!

*Bittertwitterssunda förnuft talar: kom ihåg att släppa ner persiennerna INNAN du rockar loss BitterTwitter*

Idag har jag inga kunder och det är lite tråkigt. Dagen blir så fruktansvärt lång då.

Jag har köpt en ny såndär kroppsinhållningsmojäng. Jag är liksom lite mellan storlekar nu. Jag kommer i smalare kläder men det ser inte helt fint ut ÄNDÅ :P så jag köpte en korsett som man måste kliva i och sen dra upp.

HELVETE vilken pärs.

Jag kommer ha trasiga muskler imorrrn kan jag säga. Att åla i den lilla saken var tuffare än ett träningspass hos Jeanette :O

Men nu går jag med en hållning som skulle få Tyra Banks att bli stolt (som om jag hade ett spjut där solen inte skiner). Jag vet inte om blodet cirkulerar som det skall :P men nog är jag inhållen alltid :P

Hmm...man kanske skall smita iväg på en liten powerwalk eftersom jag inte har kunder och det är strålande väder.
BRA IDÈ :D

Adios compadres...bitterFITness skall ut o bränna fett!

Puss på korsetten

Inga kommentarer:

 
Web Analytics