torsdag 10 februari 2011

Det är inge bra

att gå och lägga sig klockan 03.30 när man gjorde samma sak natten innan och båda dagarna skall upp vid 8. Det går an..men det är inte bra :P

Hela veckan har jag haft så mycket kring stängningen av salongerna och sen på kvällarna efter att jag inte hinner varva ner...då är ensamtiden på natten ganska skön.

Ullis brukar ta sin sådan tid tidigt på morgonen. Jag däremot älskar min säng för hårt för att frivilligt gå upp och sitta och uggla i köket med en kopp te eller öht befinna mig något annat läge än det horisontella om det inte är ljust ute eller jag får betalt för det.

På våren och sommaren kan jag absolut vakna och gå på tidiga promenader etc...men vintertid finns det inte en chans.

Jag är helt bakvänd idag...får INGET gjort! Sitter och stör mig på den äckliga lukten av brun utan sol och att jag svikit mig själv genom att använda det (hatar det!!) men jag var trött på att vara gulgrön i ansiktet...orangegul är ju så mycket snyggare :P

Jag vill sola solariuuuum men jag är skraj att huden blir torrare och kanske inte drar ihop sig lika bra...jag vill ju inte se ut som en såndär rynkig solariehagga liksom :P

Störtlöjligt.
Såfort jag skavt av den här stinkande skiten skall jag sola kärringgrill. Iaf två tre ggr så man ser ut som en människa.

Kusin Anna kom till salongen i eftermiddags. Nu är hon på stan med en polare och sen skall vi nog umgås *kärlek*
Ege och Lale stannar en natt till eftersom hennes karl jobbar jobbar jobbar. Så det blir full kåk ikväll !

Nu skall jag och min leversviktsfärgade hy (brun utan sol) ta och göra något annat än att skriva tjurskit här.

Snön VRÄKER ner... :( nu vill jag ha sommar!

Jag har bestämt mig...jag vill åka till Franska Polynesien med Anna och hon sa att det ville hon också....eller jag citerar "jaaaaaaaaaaaaa fan vad cooolt det gör vi" :D polynesien it is lil cuz!

Herrå

Inga kommentarer:

 
Web Analytics