fredag 4 februari 2011

säks...hundra inlägg!!

Jävlar vad jag snackar!

Nu är äntligen den här sega jävla arbetsdagen snart slut :D jag skall gå och stänga det andra stället och sen är jag friiiiiiiiiii nästan hela helgen. Skall hoppa in i morrn o stänga salongerna IGEN men annars är jag ledig!

Nu skall jag strax till Jeanette och Micke. Jag skall parkera min rumpa i mitt soffhörn (Micke har sin fotölj, Jeanette sitt hörn och jag mitt hörn (om inte johan är där och snor mitt hörn...sist gick jag med på att dela hörnet men jag vete fan om jag gör det ikväll alltså).

Braskaminen better be going strong för jag är en frusen liten brud ikväll. Istappsfingrar har jag fått sen operationen. Micke älskar värmen så han brukar brassa på tills det är mellan 25 och 27 grader. Förr hade jag fått ÅNGEST av det men nu tycker jag det är störtskönt!

Åh jag kom på att nu är Gran Turisimo spelmojängen lagat så vi kan sitta i Erco's Micke's bilstol och köra rääääääääjs ikväll. Han har ju byggt ihop en tvskärm och en bilstol med ratt och pedaler så man känner sig verkligen absorberad i spelet.

Så jävla kul!!!! Men sist fick jag nån jävla Yaris...jag var inte impad. Yaris??!? Dom kunde lika gärna gett mig en fuckin Mulipla. Bild-googla den godbiten...Fiat multipla har jag för mig att det är. UNIVERSUMS fulaste bil!! Vilken jävla miss...hur tänkte dom? Den ser ut som en felknullad närsynt knölval som korsats med en knubbsäl...som var inavlad.

Nä men man kanske skulle ta och lägga benen på ryggen och dra..nu när man FÅR liksom.

Jag vill bada bubbelpool...eller badkar...bada varmt iaf. Med en snygg karl och....oj nu fryser jag ju inte helt plötsligt :P värsta termostaten :D

Bäst jag går nu innan jag börjar snigla bara av tanken hahahaha :P

Fyfaan vad jag är uttråkad.

Jag är något djävulskt uttråkad...
I need to **** like a beast...probably....kanske...eventuellt...

Näemen...same procedure as last evening then BitterTwitter?

Same procedure as EVERRRRY evening BitterFitter!!!

Oh the exitement of my life...

Inga kommentarer:

 
Web Analytics