söndag 27 februari 2011

Mmm



Jag vet att det ser ut som thailändska syrsor som friterats men det är det inte :P

Jag köpte nötkött...slamsor :P och blandade upp några nypor svartpeppar, salt, curry, paprikapulver, kryddpeppar och mjöl i en påse sen lade jag ner köttbitarna och skakade så dom täcktes och brynte upp dom i het olja. Fiiiifan så gott det blev och så jäääääääävla mört. Dom smälte i munnen som chokladbitar :D
I slutet av stekningen så tillsatte jag ca 5 skakningar av Lea and Perrins Worchestershire sås...FUCK ME!!

Jag tycker att alla som vill att deras smaklökar skall få multipla orgasmer skall göra något liknande. Jag skall görat med kyckling också nån dag.

Mina smaklökar ligger o tar en postkoital cigg nu...

ÄNTLIGEN sitter jag i min städade lght i totalt mörker och det enda ljudet är min tv.

Hur mycket jag än älskar att ha ungarna här så är det gryyymt skönt med lugnet efteråt också :)

Puss på smaklökarna

Inga kommentarer:

 
Web Analytics