måndag 14 februari 2011

LRD


Little Red Dress baby.

Köpte denna på JC på Marieberg i Örebro. Den var tajtare än döden och jag har aldrig använt den. Men nu mina Damen und Herren så är den perfekt och har tom utrymme för blodcirkulation, andning, pms, ödem you name it.

Loverboy som va me då tyckte det va dumt att lägga pengar på ngt som va för litet redan då...(och teoretiskt hade han rätt) men fan så glad jag är att jag köpte den ändå :D för nu kan jag vara jättefin på alla fjärtans dag.

Satt o surfade på pannkakan o hittade en snubbe jag kände igen. Det var ju charmiga stensättaren som lade all sten då dom gjorde om vår gata. I 6 månader sågs vi i ur o skur o jag fixade fika åt dom ibland när det va busväder.
Han vill gå ut o äta ihop ngn dag. Kul!
43 o ungar iof men vad gör det egentligen? Tänker fan säga ja och släppa loss.
Bella..jag tror inte han har varken tatueringar eller hål i öronen :p men han e charmig, glad och jävligt händig. Jag har ju en sjuk svaghet för hantverkare och stensättning är fina grejjer!

God natt o sånt.
Bror härjade men jag valde tillslut 'the high way' och ber inte hono m om hjälp.

Jag gick o matade katterna som han bad mig.
Jag stänger salongerna o åker me plastbror o handlar. Det får ta den tid det tar. Kommer väl hem typ 22 imorn kväll.
Alla hjärtans kväll på MAXI yey.

Att försöka få hjälp av bror är som att ingå avtal med hin håle. Jag klarar mig utan kontrakt i blod.

Jag kan sova gott inatt iaf. Jag VET att jag gjort mitt utan att böja mig för honom. Fucko!

G'natt
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

2 kommentarer:

Barbabitch sa...

Fiiiiiiiiiiin!

sabina sa...

Spännande med en dejt!
Jag tycker du gör rätt, vad spelar det för roll om han är 43 och har ungar, ska man inte få ligga då liksom? ;D

 
Web Analytics