onsdag 23 februari 2011

Vill svära och härja...

...men jag är så trött att jag inte orkar.

Jag har lasrat en kund i 3 timmar och jobbet skulle med tunga rabatter kosta 4500...han betalade 3800 och sa att han inte hade mer och tyckte att det räckte och menade att jag inte hade nån rätt att vara syrlig. Jag har lasrat hela hans överkropp. Varenda millimeter. Mitt munstycke är 1 kvadratcentimeter...det tar tid för man skall överlappa allt.
DESSUTOM kom han en halvtimme försent. När jag påpekade att han kom försent sade han: varför sade du inte att jag skulle vara här tidigare jag var ju ledig.

Men jag sa ju 13..och han kom 13.30. Blattelogik är så att man får hjärnblödning. Jag fick jobba igen den halvtimmen som han var försen och sen betalar han inte.

FUCK YOU!!

Asså jag hatar blattar!!! Inte invandrare...utan blattar!!!!

Näe..jag är så off att jag inte orkar skriva mer...då brinner jag upp. Jag har ont i nacken så jag spyr...jag försökte äta ikapp mina missade mål genom att trycka en croissant...och nu känns det inte så bra kan jag säga. Mmm jag glömde säga att den var fylld med choklad...oppps.

Skall gå och lägga en chokladremsa nu tror jag...

-.-

Inga kommentarer:

 
Web Analytics