onsdag 23 februari 2011

Lugnet innan stormen

Hehe om ett dygn har jag varit på date o har en lägenhet full med bubbliga tonåringar med världens finaste dialekt: örebro dialekten <3

Jag ska be dom säga mitt namn 20 ggr o bara njuta! Hehe. Älskar den! Och dom! Mina fina små skitungar :D

Vad ska jag ha på mig imorn? Jag lär ju gå hem o byta om eller nåt..för man e junte så jävla tjusig efter en dag i salongen. Kan iof dusha i salongen.

Skönt som fan att inte ha ngt kroppshår kvar att oroa sig för :-)
Silkesmjuka ben o har inte rakat dom på över 6 månader. Förut rakade jag 2ggr per dag :-o

J brukade bli fettrött på att jag ylade i badrummet o kom ut med blodiga papperstussar haha. NO MORE :-D LASER RULES!
Nu måste jag klura ut vad jag ska ha på mig imorn kväll :-o jobbigt!

Nydushad, fräsht hår, lätt smink, tajta jeans o en rosa cowboy-stuk blus tror jag det får bli, han bor ju på vishan så lite cow-girl stuk lär ju funka haha.

Nu ska jag smörja in mig med lite Ldb för jag råkade grilla sönder mig i solariet idag..ops!
Sen skönhetssömn :-P man kan ju försöka iaf.

Puss på örsnibben
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

1 kommentar:

Anonym sa...

Oohh, glömt inte sporrarna till den outfiten ;)
de kan ju vara bra att kunna slå ner i marken och stå stil, om man vill det, och bra till att ......
:O Ses senare. Pöss Boan

 
Web Analytics