lördag 12 mars 2011

-16kg

Shabäääääääm!!

Jag blev helt chockad för jag har inte vägt mig på typ 1 vecka.

För någon som har SÄMST förbränning så är det helt galet att gå ner 2 kg på lite mer än en vecka. Killar kan ju bajsa så går dom ner så mycket men jag brukade få gymma intensivt i 2 månader och svälta samtidigt för att gå ner 2kg.

Vissa plagg i min garderob har jag bipasserat helt...dom har alltid varit för små och nu sitter dom säckigt...jag har MISSAT dom :O vissa saker är ju snygga som jag har sett fram emot att ha :P

Dom säger att det tar bortåt ett år innan huden hinner dra ihop sig..måtte det vara sant för jag såg en tendens till hängskinka idag i profil och diggade INTE tanken på en mormorsrumpa. Då blir det fettimplantat ta mig faan :P...om jag har nåe kvar att flytta om :P

Idag är det full rulle här i salongen. Jag är trött som vanligt men jag skall inte klaga man får skylla sig själv när man är uppe till typ 3.

Jag var hos Gullis och Gubbis ;) igår och hade mysigt. Ubbe tog med Harry på prommis med dom andra hundarna. Han och Thomas var så söta med alla hundarna...2 snygga långa ståtliga killar med 4 hundar som trasslade ihop sina koppel runt benen på dom. Dom såg ut som sånna där promenadmännsikor i New York som går ut med hundar som jobb haha.
Vi fick träffa Alice the frallis som var skiiiitsöt! Jag tycker om frallor!!!

När jag var på väg hem ringde Jeanette och behövde mig <3
Hon hade fått reda på en sak som är lite...hm..ja..framtiden kommer att avgöra hur det blir med det men det är läskigt och vi satt uppe till typ 2 och pratade och pratade blandat med hysteriskt skratt och många andra kroppsljud :P

Jag ville inte lämna henne vaken "ensam".
Micke hade lagt sig sedan länge och hon hade inte tagit sin sömntablett. Om jag skulle dra hem innan den började verka så skulle hon varit vaken med alla tankar SJÄLV och det ville jag inte att hon skulle behöva...för hon får sån panik då.

Hoppas iallafall att allt går bra..jag håller alla fingrar och tår tamefan.
Min fina fina vän!!! Vi har verkligen kommit varandra nära och jag tycker så mycket om henne!

Så det blev sen sänggång och både jag och Harry var helt utslagna imorse :P
Han låg som en utspilld chokladpudding i sängen och orkade knappt lyfta på huvudet när jag gick upp. Gosevov!!

Nu skall jag gå och ta en klunk cåååååla light och låtsas att den inte fräter hål i min lilla designermage :P

Ikväll vill jag kramas...undrar hur det skall gå till :P

Puss på frallan

Inga kommentarer:

 
Web Analytics