torsdag 31 mars 2011

Favoriten...

ikväll var dock när jag påpekade att han var en mycket spelsjuk man fick höra att han i flera ååår hade försökt tala mig ur fetmans sjuka grepp utan att jag hade brytt mig ett skit om hans vädjan så varför skulle hans spelande vara annorlunda?!

30 år hade han tydligen vädjat.
Så jag måste varit rebelliskt oansvarigt fet sen 2 års ålder i såfall. Intressant att jag alltså var så självdestruktivt målinriktad på att äta ihjäl mig redan då.

Han justerade tidsförloppet på hans stora korståg mot min sjukliga fetma till '12 år då' när jag protesterade. Men jag hade ÄNDÅ blankt skitit i hans hårda kamp mot mitt fett vilket tydligen är direkt jämförbart med spelberoende. Visste ni det? Solklara paraleller där...

ser ni inte?Att jag tillslut opererade mig gills inte..för jag var ju illvilligt fet i så många år innan.
Men nu ska jag fortsätta hålla käften.

Det är ju GULD att man kan hålla käften o blogga samtidigt.
Jag gör som jag blir tillsagd dårå...Jag håller som sagt käften.

God natt

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag blir så Lessen för din skull vännen, er relation är inte frisk.. FY F för din pappa just nu.. har tyvärr inga tröstande ord eller råd som gör det bättre för dig just nu så här kommer en Varm Kram i stället. Boan

 
Web Analytics