torsdag 3 mars 2011

Aaaahaha

Det verkar vara min dag idag...förutom att jag har otroligt mycket kunder just nu så har många påpekat smalningen och det är kuuul.

Speciellt en snubbe som har promenerat på mina nerver förut. Han brukade vara en snubbe med KÖTT på benen sen började han träna som ett as och blev en snubbe med nästan bara hud på benen. Och han tjatade att jag skulleäta det här och det där och påpekade min vikt hela tiden. Det var lite störigt för jag ville bara lasra honom och challas (betyder ungefär: that's it på arabiska/kurdiska och alla andra sånna språk). Jag vet ju hur jag ser ut och behövde inte honom som berättade det en gång i månaden.

Men idag när han kom in så stannade han upp och flinade från öra till öra och sade: vart är BitterTwitter (fast mitt riktiga namn)? Var är hon? Vilken skillnaaaaad!

Det var kul för jag var redigt trött på hans tjat förut :P

Nu skall jag gå hem. Vi har massor med kunder just nu och det är skitkul. Antalet stammisar har verkligen exploderat!
Vi skall fortsätta utvecklas och erbjuda mer!!

Vårt senaste lilal tillskott K, vår söta lilla hudterapeut har satt ihop en jättefin reklamgrej med sin syster. Jag frågade henne förbigående en gång hur hon tänkte sig att vi kunde nå ut med information om hennes verksamhet...liksom göra lite reklam...då gick hon hem och jobbade ihop ett jättefint nyhetsbrev med sin syster :D sånt gör en chef mycket glad!!!

Vet inte om du läser här stumpan men vi är mycket glada att ha dig hos oss!!
Stor kram och tack för ditt och syrrans underbara förslag...så kreativt och fint!!! :)

Nu skall jag hem och ladda batterierna inför en galen morgondag.
Innan jag vaknar måste jag ut o hämta löshår som skall klistras fast på en kund senare på morgonen :P Tur att grossieterna är morgonpigga :P

Puss på nästippen

Inga kommentarer:

 
Web Analytics