måndag 14 mars 2011

:( tillägg

Asså...det är en otrolig lättnad att gå ner i vikt va...

Men man förlorar pattarna och ser ut som om man gett mjölk åt hela Afrikas vagga.

SEN tappar man hår efter operationer. Dom sa det innan. Men jag trodde jag var undantaget. Senaste dygnet har jag tappat mer hår än en hund som fäller vinterpälsen :(
Det hade ju just blivit tjockare. Ubbe hade tillochmed sett att det blivit tjockare ju!! En kille!! Då måste det varit sant!

Såååeh...jag kommer bli en hängpatte med tunnt hår i sommar...

Jag kanske kommer stå vassen i år igen trots allt :P

Herrå...nu skall jag gå ut med Harry...om jag inte snubblar på mina hängbröst eller bländar någon med min fullmåneskalp....

1 kommentar:

Anonym sa...

Neeejj ingen vass för dig, var stolt över det du åstadkommit nu, give you´re self a break!
Puss hjärtat /Boan

 
Web Analytics