torsdag 3 mars 2011

Jajjamänsan...

Mna skall alltid ta vad folk säger med en nypa salt...

Minns ni tanten som sa att hennes brorson hade opererat sig och gått ner så mycket mer än jag på mycket kortare tid?

Well...han mår inte bra. Han försöker äta mer än han kan och spyr och svettas och mår skit!

Så HAH!!

Jag fortsätter nog i mitt LÅNGSAMMA tempo jag ;) det kändes jävligt bra när hon sa det (även om jag tycker lite synd om honom..det måste vara vidrigt att VILJA äta som innan och inte kunna...men då har man inte fattat vad problemet handlar om alls och man har ingen insikt överhuvudtaget om vad man tagit för beslut.)

Jag är så jävla nöjd med mitt beslut. Jag tänker INTE kolla på Kalla Fakta när dom tar upp den här operationen. Jeanette och Erco har också bestämt att inte kolla heller. Det funkar bra för oss och Kalla Fakta är inte alltid helt objektivt...eller alls objektivt ;)

Nog om det!

Mickis är tillbaka idag och genast känns mitt hjärta lättare. Min lilla älskling :) Magen har blivit ÄNNU större på bara typ 2 dagar :O hon kommer ju spricka snart :P lilla kroppen!

Jag tror min kropp har gjort en fettbrännar spurt igen för magen går att greppa med en hand nu...förut krävdes en grävskopa för att få med allt :P

Om jag nöp i det som var under naveln förr så var det ca 20cm fett nu är det kanske 5cm :D och jag ser nyckelbenen (med lite fantasi) och min rosa tunika har blivit jättestor och jag kommer i mina aaaaaaaaaaastajta jeans från Lindex (5 år gamla och aldrig(!!) använda) och min vinterjacka har blivit stoor.

Nu kom Ullis...måste sluta.
GulleUlle <3

Pussis

1 kommentar:

Barbabitch sa...

ohhhh.....
jag är så stolt över dig!!
Och så glad att jag fick lite brus av dig!
Tack!!
PÖSS

 
Web Analytics