fredag 4 mars 2011

Utfläkt på golvet :P

Det blev jag idag...av en kund :P

Det är så att hon pluggar till Kiropraktor och hon har aldrig sett så stenhårda trapezius muskler som mina så hon skulle köra lite triggerpunkter på mig så ledde en sak till en annan ahaha tillslut låg jag på rygg på golvet i mitt egna behandlingsrum och överlät hela min ryggrads framtida funktion till henne. Kinky ;)

Hon tog huvudet och vred det så det rasslade i hela systemet..åt båda hållen. Sen tog hon och joxade med "bröstryggen" så jag lät som ett korthus som rasade heheeh.

Det var störtnaaaaaaaaaajs.

Nu känner jag mig riktigt rörlig :) men jag har en begynnande huvudvärk..tydligen var det vanligt och man kunde förhindra det genom att dricka vatten..

VATTEN??

Om det inte är brunt, bubbligt och börjar på colaligh och slutar på t..then I aint drinkin it ;P

I natt sov jag störtdåligt men tydligen för bra ändå för att göra något åt det.
I drömmen hade jag feber/ influensa och jag VAR riktigt varm och groggy när jag vaknade.

Jag provade att somna på mage som jag brukade när jag var knodd...men jag kan ju säga att "tjejerna" var inte så jävla impade när jag vaknade va? Dom gjorde ONT!!
Vi väntar med magläge tills jag är en B-kupa igen :P alternativt har en mjukare säng (har IKEAS hårdaste). men innan jag somnade var det skönt att ligga på mage..jag gled liksom in i gamla postionen direkt...upp med ena benet, ena handen under kudden och in med tumm....haha nej så långt gick det inte men det var inte långt i från skall jag säga ;)

Annars då?

Vad har ni för er? .....eko...eko...eko...
Jasså...det är på det viset va? :P ;) SKRIV NÅT DÅÅÅ ni som inte brukar skriva ngt. Make my day ey? :)

(låååång paus med massor av laserkunder)

Så nu postar jag väl detta dravvel då :P

Jag har pulveriserade bikinilinjer, håriga armhålor och diverse andra behårade kroppsdelar i i näsan och lungorna....*krax*

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuSS på bröstvårtan

3 kommentarer:

Anonym sa...

1) jag vet, jag dog nästan idag, jag satt helt fast och det kom två gubbar som körde på mig.

2) nej, jag håller med, jag kanske kommer städa imorgon, eller så småplockar jag lite grann idag.

3) vi saknar dig med, vi tycker du kan komma hit!!! :D<333333

/ sabina <3

BitterTwitter sa...

hahaha :D LÄTT!!! Måste hälsa på Bettan och Annelie ändå :D

BitterTwitter sa...

Fressten varför länkar du inte till din blogg så det syns att det är du som skriver och du inte måste vara anonym? :P

 
Web Analytics