tisdag 29 mars 2011

fittjävla titelhelvete

Panikattack...inte bara "asså GUUUD jag har PANiiiik tihi"...utan fittjävla tankarna låser ner hela kroppen, sitter och stirrar och får ångest och det känns som om man skall förlora kontrollen totalt och ramla omkull och börja skrika men ändå sitter man där bara som ett jävla fån och det går inte att hjälpa för jag vet inte i vilken ände jag skall börja.

Pallar inte prata för det hjälper inte NÅGOT just nu...det slösar tid jag inte har.

Fan

Hoppas det är en engångsföreteelse för såhär stark ångest har jag inte känt sen jag hade typ fysikprovsångest i gymnasiet...eller skulle skriva kvalitativa och kvantiativa forskingsförslagsuppsatser under sjuksköterskeutbildningen.

Jag håller på att få härdsmälta i hjärnan...av en inventering. HÄRDSMÄLTA. fast det kanske inte bara är inventeringen...men just nu är det den som orsakar ångesten.

Näe! Jag pallar inte ens kolla på vad jag skriver.

Blä!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics