söndag 6 mars 2011

Musik i söffan

Nu sitter jag i soffan i mina adidasbrallor och har musiksession.
Fattar inte varför jag alltid skall börja med sånt på kvällarna :P nu kommer jag ju inte kunna sova :P

Jag vill lyssna på musik hela dagarna..i asbra högtalare. Min laptop är en skymf mot dom som mastrat musiken :p

Vilken dröm...jobba med musik i öronen på något ljudisolerat ställe (man måste ju sjunga med..tänk Julia Roberts i Pretty Woman :P)

Musik lockar fram så mycket känslor. Jag tror det är därför jag inte ägnar lika mycket tid åt det längre :P jag pallar inte sitta o känna saker :P

Jag skall skriva en sak för att få den ur mitt system för jag blir ledsen när det händer och det händer hela tiden med pappa.

När vi var där på middag för hans födelsedag så skulle jag hjälpa honom i köket och kramade honom bakifrån och sade att han var gullig, medan han jobbade. Han blev skitsur och sade vresigt och surt att han har har inte tid med sånt...typ..håll inte på.

Han säger ofta så.

Det tar längre tid att hålla på och gnälla på mig som om jag gjort något fel ist för att bara säga tack eller något annat. Orka bli arg för att jag vill visa uppskattning. Man får ju inte köpa uppskattning åt honom...då vill man ju visa sin kärlek och uppskattning på något sätt.

Jag blir iaf väldigt ledsen när han stöter bort mig sådär..som om jag sade något fel eller så. Han säger i från med kraft liksom.

Fast jag är inte helt ovan...så reagerar ju fan alla killar jag väljer att visa omtanke för...stöter bort mig med ord eller tystnad.

Nä..fan jag borde inte skrivit om det nu blev jag deppig...
Inte deppig men...lite..lalalalalalalala jävla känslor!!

Jag skall bara lyssna på meningslös techno i fortsättningen

Åh nej..nu kommer Wish you were here av Blackmore....hell to the no....nu stänger jag av musiken.

Den går rakt in i hålen i hjärtat mannen!

Äsch...det blir insomningstablett FTW ikväll kan jag säga...bajskorv! Har inte tagit det på skitlänge nu.

Jag har ett par äggstockar som jag ger bort om någon vill ha. Någon?
Dom finns iaf att hämta på soptippen from imorrn. Det känns som om någon har karatesparkat mig i lingonregionen...nu hajjar jag tjejernas ömhet härromdagen.

Jävla hormonkänslor. Jag försöker ju vara iskall och stenhård här. Det funkar sådär.

Jag blir så arg på mig själv av sånna här inlägg...

BAH!

S

1 kommentar:

julia sa...

hej!
besök gärna min bloppis med låga priser gå in på http://lovefashionjuliaa.blogg.se

 
Web Analytics