onsdag 9 mars 2011

Gösta Petter

Vilken dag :O

Har lasrat en helkropps och en halvkropps och sen en massa småkroppsdelar.

Sällan man gör två stora på en dag. Min lilla laser var jätteduktig!
Man blir rätt matt av så stora områden. Och man lär känna folk.

En laserterapeut är som en bartender. Eller så är JAG som enbartender. Jag för höra människoöden som är så stora och så otroliga att jag ibland kan blir helt...asså..
Det är nästan så man kan blir religiös för mindre...vad människor går igenom.

Man blir ödmjuk på något vis...inser hur bra man har det och att man skall hålla käft och inte gnöla ;) men allt känns ju stort tills något större och värre händer...så är det ju.

*host* så jag har 4 håriga ben, 2 armar, 4 armhålor, en bikinilinje, 2 ansikten och en skägglinje i halsen...det känns...och klockan är inte ens 17 :P
Jag har 2 hakor, en bikinilinje och lite annat krafs kvar att inhalera :P

Inatt sov Egget och Lale över och i vanlig ordning var det mys som fän. Lale somnade i min famn i soffan. Det var ett jäkla stretande och bökande för Lale är en sömnkämpe :P hon kämapr mot John Blund till sista ögonfransen.
Plopp så somnade hon mitt i en bökig rörelse. Ege kom fram och tittade på henne och jag trodde hon gullade med henne och att hon var vaken men då måste hon precis slutit sina små bruna...för Ege blev jätteglad och såg sådär mammastolt ut så hon höll på att dö ;)
Sen låg jag och Lale kvar i soffan för att göra sömnen lite djupare innan vi flyttade på henne...medan Egget tog en dusch. Sen..hör och häpna gick vi och lade oss...INNAN halv ett :O

Jag mådde fett illa av semelhelvetet...så nu dröjer det nog ett bra tag innan jag äter varesig semlor eller grädde. Blä.

Vi..läs jag...initierade en liten shoppingtur när vi ändå var ute i Stenhagen igår kväll (hämtar Egget och Lale från dansen efter jobbet). Jag behövde typ mjölk och inget annat. Så varför kom jag ut från fakking COOP 700 kronor fattigare utan mjölk en timme senare???

Jag har nu 1400kr kvar av min lön och månadens dagar är inte ens 2-siffriga än :( vad tänkte jag där?? Var det skarpt att köpa popcornkrydda i en smak jag inte sett ännu (obs jag har 3 burkar hemma i andra smaker som jag velat prova redan som inte är uppätna)...och vilket snilledrag att köpa 3 burkar refried beans i ren glädje över att det kommit till sverige..ist för att ta EN burk och bara nöja mig där och återkomma när den är slut? TÄNKTE JAG ENS PÅ ATT JAG INTE HAR NÅGON MAGSÄCK OCH ATT TRE BURKAR MED MOSADE KRYDDADE KIDNEYBÖNOR KOMMER TA MIG 4 ÅR ATT ÄTA!? (det kom jag på NU när jag sitter här och skriver)

Sååååeeeh....jag har mat till 2½ kompani hemma. Kan ju be ungarna från Öret komma igen eftersom jag har mat hemma den här gången. Sist gick ganska mycket pengar åt till att köpa käk som jag inte hade hemma. Tur att jag inte är morsa alltså....vi kanske skulle få vara med på lyxfällan :P

Nä men allvarligt. Jag klarar inte stora köpcentermatbutiker...har dom 411 kryddor från USA som jag bara sett på Oprah Winfrey eller Rachael Ray så måste jag köpa dom. Går jag på lilla tråkiga SVINDYRA ICA på stan så köper jag vad jag behöver och där med basta. Dom svindyra ICorna är mycket billigare i längden för mig.
Jag har ingen karaktär om jag blir frisläppt i en stor butik med galet roligt utbud.

Åh kolla nu finns det rabarberöl....(det låter ju asäckligt det måste vi prova)...åh kolla rosa skoputs...(klart jag kommer ha rosa skor nångång...det fattar väl alla...köp)....aaaaaaahmen kolla ostbitar i döskalleformat...(det matchar ju min disktrasa iiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhh köööööpa).

Spelar ingen roll att allt kostar 29 eller 19 eller baaaara 39. Tillsammans blir skadan stooor.

Så Ege har lovat att bara hoppa in i bilen och inte låta mig shoppa vad jag än säger. Jag får inte ens använda ursäkten att jag måste köpa toapapper i storpack. Jag måste handla på ICA-city eller Lutis!!!

Jag kan iaf med gott samvete säga:
Jeanette är värre hahahahahah ;)

Pöss på VISA-kortet :P

Inga kommentarer:

 
Web Analytics