torsdag 31 mars 2011

3 samtal

..där jag höll telefonen 30 cm från huvudet fick jag.
Inkapabel att diskutera öht det är min far det.

Han ska spela hur mycket han fanemig vill tills han dör och jag ska skita i det och om han ligger död i en rännsten så ska jag inte ringa o fråga någon om dom sett honom.

Håll käft o jobba o håll käft ännu mer. Och just ja..'tur för mig att vi inte stog öga mot öga nu när vi 'pratade'', sade han även. Vad hade hänt annars då pappa?

Jeanette va här o hörde allt. Hakan damp i golvet redan samtal 1. Vid samtal 3 var hon helt chokad. Och den bruden är inte ovan vid speciella föräldrar.

Nu ska jag alltså hålla käften..han ska spela o beté sig hur fan han vill (och dom menar att JAG beter mig omoget och trotsigt mmm så är det)..so käften here aj håll. Fuck you you fucking fuck!

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

 
Web Analytics