söndag 6 mars 2011

Mitt spännande liv :P

Har just pentat ögonfransarna :) SJÄLV :D

Jag är ju lite mongo sådär och tycker aldrig att någon gör det helt rätt (eller det ser aldrig helt rätt UT men det kan ju bero på mig iof :P) :P så jag provade själv och det blev kanske inte så perfekt som det KAN bli men det är fan inte illa kan jag säga.

Första gången jag gjorde det i en salong så spretade dom åt alla håll och hade veck mitt i fransarna etc efteråt. Nu har jag formen jag vill ha...lite hårdare böj...dvs lite mer spänst i permanenten skulle suttit fint men det fixar jag till nästa gång :)

KUUUUL!

Jag har LÅNGA fransar men dom är inte så täta och sen är dom spikraka så det syns inte att dom är långa om jag inte sminkar mig och även då måste jag kleta på 20 lager mascara för att dom skall böjas upp.

Med permanenten är dom böjda i typ 2 månader :) på heltid. ITS NAAAAJS!

Oh God I want a life ;)

Puss på fransarna

Inga kommentarer:

 
Web Analytics