lördag 26 mars 2011

Hemma

Duuude...

Jag är hög på sömnbrist eller nåt :)

Det är skönt att vara hemma. Jag behöver inte hämta hunden direkt så jag har städat lägenheten (rensat i skåp och lådor, matchat ihop strumpor som varit singlar i flera år, tillochmed tvättat duschdraperiet) och headbangat och studsat runt som en 14-åring till Bandit och hjärtat sjöng :D

Tyvärr ringer ju bror och pappa och pratar jobb...det ger mig ångest. Pappas specialare var..."jag hoppas du kan jobba igen den här tiden vi har förlorat när du var borta"...kul att prata med dig också...
Bröstkorgen drar ihop sig när jag hör dom. Jag gör inte så mot dom när dom är borta på semsester. Wankers!

Jag måste bara säga...läser Nikki Sixx bok "Heroin Diaries"....LÄS!!!! Basisten i Mötley Crüe!!!
Även om det är droger som är hans akuta problem i boken så känner man igen sig en hel del i hans depressiva tankar och behov av kärlek och ilska mot sina föräldrar. Ganska coolt att läsa en av sina idolers innersta tankar. Han har skrivit, skrivit, skrivit på lösa papper, servetter etc för det kanaliserade hans ångest och fick honom att känna sig mindre ensam. I feel u dude :) jag är bara ledsen att jag inte kom på att jag kunde skriva ut min ångest och mina tankar tidigare. Men liksom jag gjort så känner han att han inte är normal och det är något fel på honom. Det är när man släpper den "rädslan" och bara skriver som lättnaden börjar infinna sig.

Han skriver även vad jag tycker är viktigast...att alltid kan man hjälpa någon att känna sig mindre knäpp, mongo, dum, onormal...genom att öppna sitt innersta och visa hur man VERKLIGEN tänker och känner. Även om det är EN person av 1000 000.

Mycket intressant bok iaf...läs den. Om du har svårt att läsa böcker..have no fear..den är inte som en vanlig bok...kolla upp den i affären iaf så får du se..det är korta snuttar som tidningscitat typ.

Oooh...nu blev jag sjukligt snurrig helt plötsligt :P ingen mat sen imorse och hoppa runt som en galning är nog inte toppen.

Aja...jag har inget särskilt vettigt att säga förrutom att jag är hemma och mådde bra av det tills fuckona började...vara sig själva och påminna mig om min vardag.

Puss på frontalloben

Inga kommentarer:

 
Web Analytics