måndag 14 mars 2011

Indecent proposal

Igen :P

Jag har en kund som ser sig själv som Don Juan De Marco.
Han är guds gåva till kvinnorna men tyvärr fattar inte kvinnorna det och han är mycket frustrerad av detta.

Han tycker dock synd om mig som tydligen är en gammal tacka utan barn så ännu en gång har har erbjudit mig att hjälpa till.
Han menar att min klocka tickar och om jag vill ha hjälp att skapa ett barn så ställer han upp INGA PROBLEM!! Han tycker att han är väldigt ödmjuk som erbjuder denna tjänst.

Jag skall bortse från ALLA förolämpningar (jag kan komma på ett tiotal bara nu liksom) som hans erbjudande innehåller och bara fokusera på det faktum att han vill vara snäll mot en gammal skata som mig ;)

Vilken TUR för mig att det FINNS gentlemän om jag skulle behöva det :P:P:P:P

Genpoolen i detta fall är dock inget man fiskar ur (tänk Tjernobyl möter Alien5)...och jag är inte så sugen på ungar så jag avböjde IGEN :P
Hoppas han hittar någon som vill bära fram hans avkomma :P nångång :P

Jag har snälla kunder ;P jag får allt från utländska maträtter till bakverk, blommor, prydnadssaker och nu tillochmed erbjudande om sperimer. Man kan iaf aldrig klaga på att det är tråkgt på jobbet :P

Nu måste jag säga att jag är lite orolig för mitt matintag. Jag intar helst inget alls. Fan!
Jag har ätit ett äpple, en halv burk keso och 1 kaka idag :S det är inte bra :S

Jag googlade om håravfall efter gastric och hittade att man måste få i sig massa protein för att främja hårväxten. Det som rasar nu är inte pga protein underskottet (tror jag inte) utan pga av själva operationen och omställningen för kroppen...men..men...hur skall jag få i mig allt. Jag orkar inte hålla på.

Vem ställer upp och kockar proteiner åt mig :P

Måste gå förbi ICA på vägen hem och införskaffa köttfärs, kycklingfiléer och sånt. Orka!!

Jag skriver det här så jag inte KAN maska...ni måste va på mig och kolla mig...för jag känner ett cp-betéende utvecklas.
Helst nu ikväll vill jag gå och lägga mig direkt utan att äta...WTF liksom?

Känner mig duktigt svag i kroppen kan jag säga.

Så knäppt att matlusten försvinner när man behöver fanskapet som mest.

Men annars är jag glad! Jag vill bara inte äta och är trött i kroppen :P

Puss på revbenen :P

2 kommentarer:

Barbabitch sa...

Ägg??
Keso??
Röktskinka??
Det är ju enkla proteiner att få i sig!
proteindrinkar funkar inte , vad jag förstår?
Gör en smothie på dom då??
puss

Anonym sa...

ägg och kikärtor ärr det massor med protein i =)

 
Web Analytics