onsdag 9 mars 2011

Skönhetskväll aka afterwork

Mickis ligger upplagd med gravvomagen i luften på min behandlingsstol medan jag permanentar hennes ögonfransar.

Nathalie och Dominiq sitter och diskuterar Natahlies framtida förlovningsring och dom dregglar ikapp och fnittrar som Piff och Puff (för dom sitter och dricker Marinella och fnittrar).

Dom diskuterar priser med miniräknare och siffror sprutande åt alla håll..har hon en fästman då?
Så som dom diskuterar så börjar jag undra ;) jag skall nog få på henne tumskruvarna och få det ur henne :)

Nu kom pappa och sitter och berättar rövarhistorier om zigenare som sålde kondomer svart till tobaksaffärer ur stora svarta sopsäckar på 80-talet :P

Det förklarar hur min lillebror kunde komma till :P hähähä

Nej nu skall jag lasra Dompan...och nej dompan är inte namnet på mina intima delar :P det är Dominiq såklart :P

Pöss och så

Inga kommentarer:

 
Web Analytics