söndag 6 mars 2011

Vaffan :P

Det känns som om någon har permanentat mina ögonfransar :P jag vaknade av att dom kittlade mig i pannan :P min lilla lilla kurdpanna :P

Tekniskt sett så har jag ingen panna..det är störtlöjligt..jag är nån jäkla neanderthalkvinna...eller nån såndär förtidsapa...dom hade väl låga pannor också (och patetiska bloggar :P).

Imorse vaknade jag EXAKT på minuten lika tidigt som igår :O
Då fick jag PANIK att jag håller på att bli gammal på riktigt och tvingade mig själv att somna om.
Kroppen fick således inte näring när den behövde det (antagligen därför jag vaknar så tidigt) så jag var helt död när jag vaknade igen kl 11.15...skakis, tjock i huvudet och dödstrött.

Allt för att inte vara gammal och pigg före kl 10 hahahaha.

Nu har jag avslutat en proteinSPÄCKAD frulle så magen står i 4 hörn: 6 korvpengar och ett kokt ägg :P (annars får jag inte i mig proteinerna)...måste göra ett till helhjärtat försök med proteinshakes (urk)...för jag är verkligen ingen frukostälskare.

Nä nu skall jag och lillskit ut och nöta trottoarer...

Hoppas alla har en underbar vårdag och måtte det inte komma mer snö nu

Määäääääääääääääään puss å så rå :)

Inga kommentarer:

 
Web Analytics