tisdag 1 mars 2011

Hej å hå...

Idag är en galen dag. Jag har fullt upp och Nathalie har fullt upp och det ärbara vi som jobbar för Dalle är på andra stället och Mickis är sjuk.

Iof får jag mer gjort när jag har en pistol i nacken :P men det är störigt att man inte riktigt kan ta rast och så.

Jag börjar lacka ordentligt på jobbet och pappas jävla förväntningar just nu.

Jag stängde i ca 45 minter idag för att vi skulle hinna få en paus för man springer mellan telefonsamtal och kunder som kommer in så man inte hinner så mycket annat och jag har arbete på kontoret att göra. Och om jag lasrar så måste N ta allt det och lämna sin kund vilket inte är bra.

Skitsamma...men jag tänker göra på mitt sätt så får han tycka vad han vill. Skulel jag kräva provision på mitt arbete och ta betalt för övertid så skulle han få dåndimpen....men snart gör jag fan det!

Skitsamma!! Jag blir på så jävla dåligt humör av det för jag har inget direkt på sidan av som muntrar upp mig. Eller jag har ju mina fina vänner såklart men inget som är bara MITT!!!

Dejtgrejjen är avvecklad även om han hintar i form av små hoppfulla sms "vi kanske ses" och "vi kanske hörs".

Fiifan...jag är inte på humör idag. Hundhelvetet snarkade TIMMERSTOCKAR hela natten. Alltså det är inte normalt han låter värre än...jag vet inte vad (mig antagligen *skäms*).
Hur berättar man för en hund att han snarkar och måste hålla käften innan man dödar honom? Jag har visserligen öronproppar men ibland tar jag ut dom i sömnen.

Skall uppmuntra sovplats i köket i kväll. Om inte han sover där så gör jag det ta mig fan.

Idag har 4 araber bangat på sina besök som dom har ringt mig och bokat AKUT på min fritid. Orka ringa mig och STÖRA (hur troligt är det att jag jobbar en måndagkväll klockan 21.30..."åj jag trudde do var jobbar no" NEJ DET GÖR JAG INTE!!!) och sen ändå inte kommer när jag har sagt nej till 1000 andra för att jag hade inbokade kunder...sen sitter man där som ett cp utan någon kund alls).

ÅK HEM!!!! Bo i en flodfåra som torkat ut för 13 000 år sedan och ha solur och guldtänder!! Eller fakking ANPASSA LIVET HIT!!!!!!

Det är inte så att dom kommer ringa sen och säga: du..gumman jag missade tiden sist för jag var lite krasslig men du kanske kan ta emot mig imorrn?
NEHHEHEHEEEJDÅ...dom kommer 4 månader senare och har en näsborre uppvidgad i ett missnöjt utseende: "din lezer den intä fonka..kåla jag har MICKET hårr"

JA MEN KOM PÅ DOM INBOKADE OCH REKOMMENDERADE INTERVALLERNA DÅ!!!!!!!!!!!!!!!

Bah...

Nu slutar jag för snart skriver jag värre saker än det jag redan skrivit :P

Peace...eller nåt...

3 kommentarer:

Stor Arvid sa...

haha...jag skrattar så jag dör när jag läser din blogg...du e gryyyym på att skriva...
du kan få arre så har du nåt som är bara DITT!!!
han är billig nu...
men ta i trä....han har inte vaknat en gång nu...vi tröck i han alvedon och skippade vällingen...och det funka...han snarkar fortfarande....

BitterTwitter sa...

Jag sa ju det...mans kall alltid lyssna på mig :D

Ninni sa...

Fi fan do er rollig!!!

 
Web Analytics