onsdag 16 mars 2011

Morr

Va hemma för jag mår inte bra.

Pappa kommer som ett åskmoln och antyder att jag inte sköter mitt jobb,inte har firman som första intresse, inte kan eller förstår marknaden, inte förstår hur man tjänar pengar och när jag försvarar mig inte kan ta kritik. Sen tog han upp att jag åker på semester. Dra åt helvete! Antingen är man anställd eller så är man slav...man kan inte ha båda.

Förmånga människor läser här som kommer att njuta av detta så jag utvecklar det inte mer. Men just nu är inte min pappa mycket värd i min ögon. Det går väl över som allt fakking annat..men han är verkligen ett skämt!

"du måste tänka på inkomsterna och att vi behöver reservpengar"....EH VA????
Mr jag tar pengarna och spelar V75....HÅLL KÄFTEN!

Så nu är jag på jobbet.
Det var inte önskvärt att jag var hemma. Jag har sån jävla lust att skrika könsord så det skvätter om det...men vaffan hjälper det?
Knega på och ta över stället...sen kan jag sköta det som jag tycker passar. En sak är säker iaf...dagarna då jag jobbar extra som en jävla idiot är slut. F U RIGHT BACK!

Håret bara rasar ur skallen på mig varje gång jag duschar. Nu börjar snart depressionen på riktigt. Vad spelar det för roll om man är smal när man är fuckin flintskallig?

Fyhelvete vad jag är på dåligt humör.

Vad mer då? Ingen fukking jävla fittaptit heller...drack en naturdiet och det killade inte dödsskönt i kistan. Allt är äckligt.

Fittjävlaknullfanhelvetesbögfanpungmesrunkballerunkbulledraåthelvetefittjävelbajsknullarefittttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Ikväll kommer jeanette och kollar på Big Brother och Ägget och Lale stannar en natt till. Dom lär ju kunna vända på det här humöret...annars får jag väl sitta i mitt soffhörn och koka sönder för mig själv med svordomar och könsord. Lale har ju inte börjat prata på riktigt än så hon lär ju inte upprepa något...ännu.

Dra balle vad jag är trött på tillvaron. Hoppas Turkiet blir en bra brejk och att mamma har vett att låta mig vara ifred lite.

Jag skall gå på Hamam och be kärringen skrapa huden av mig sen skall jag sola och sova.

Måste kolla resor åt mig o Anna till juni. Har skaffat fett med kataloger.
Jag vill ju som sagt till Sicilien eller något...hon var sugen på Kroatien. Hmm..vi får väl se.

Nu är jag snurrig i huvudet. Hoppas jag svimmar. Det vore fett med rätt åt pappa.

FUCK THE WORLD I BAJSHÅLET!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics