torsdag 10 mars 2011

Blog myself asleep

Somnar halv 2. Räknar ut lite snabbt innan john blund kommer att det blir absolut minimum med sovtid men ändå okej. In me öronpropparna o zonk.

Drömmer. Mm. Hi hi, men George Clooney sluta slicka mig i örat- jag skaa göra exakt vad du vill...oh yes i will...ew va sluta nosa mig i ansiktet med en kall blöt...varför skäller du som en... bajsnödig cavalier?...george?...ahaa Harry...*besviken röst* är det DU?

Om hunden inte skiter på kvällspromenaden...anta inte då att du skall komma undan. Du KANSKE kommer undan......
Men du kanske bara somnar o sover asfint med dina små öronproppar för ytterst små hörselgångar o vaknar av en galet bajsnödig hund som signalerat fint för dina små öronproppar i kanske 30 minuter hur hemskt gärna han vill spritsa en liten hög ute...och när falcettskallet äntligen väcker trögmatte så är goda råd nästan nerbajsade. TUR för trögbajsarn att det va plusgrader ute.

Jag är lite bitter på att han sover djupt nu o jag mobilbloggar medan John Blund fipplar med sin GPS så han ska hitta hit.

Mmm jaa äntligen kom Blund med gruset. Nu återgår jag lite INNAN där jag o George avslutade. Brad ringde just o frågade om han fick vara med.
In i dimman igen...zzz

Honeys...im hooome
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

 
Web Analytics