lördag 5 mars 2011

House mitt i natten

Det är min favorittid på hela veckan. Mitt inspelade House-avsnitt. Kärlek!!

Han är den syrligaste, bittraste mest cyniska människan på TV och jag älskar hans dysfunktionella livsstil ;)

Ikväll har vi varit hos pappa på middag för han fyllde 60 härromdan.

Min kusin är kick ass i köket så han hade beställt all mat av hennes catering så han slapp engagera sig. Jag tog det piano och mådde faktiskt bra hela måltiden.

Alan och Ludmila (pappas sysslings son och hans mamma) var där och det var verkligen skitkul för vi hade inte setts på 100 år.

När det var dags för tårtan så sjöng vi sen gjorde jag som pappa alltid gör när VI fyller år och drog ett fyrfaldigt leve: (fast jag uttalade det som pappa gör) HORA HORA HORAAAAAAAAAH med KRAFTIG betoning på sista a'et så att man hoppar till som om man blivit piskad för varje "hora"....

Pappa skrattade så han fick leban (yogurtdryck) genom näsan och blev arg på mig (för det var mitt fel att han inte kan svälja när han skrattar...självklart..logik?). Jag sa att han får låta bli att dricka när jag skämtar...det tyckte inte han...så jag lade ner mina argument och moppade bort yoghurten ur näshåren på honom istället :P

Jag kunde ju inte låta bli att smaka på efterrättsjävlarna och det resulterade i illamående :P men det var lika bra för då kunde jag smita iväg och kolla Simpsons och Family Guy och 2½ Men...i freeed, Sweet!!

Happ..nä nu skall jag kolla på House och njuta av hans störda tankegångar lite. Mobilen tjöt just till och jag hoppades så innerligt helt plötsligt att det skulle vara du...men det var det såklart inte :P

I is retarded! (ja det är medvetet felgramatikmojsat)

I want my rusty diamond :)

Inga kommentarer:

 
Web Analytics