torsdag 17 mars 2011

Fitta Fat Handgranat

Fortfarande på pisshumör o nu lägger jag till en hälsporre oxå. Jag visste att jag skulle få ångra dom där ballerinaskorna jag hade igår.

Fick dock ett asgulligt brev idag. Ett kort i ett paket med 2 presenter som hon visste jag ville ha av sandra i örebro. Exets brorsdotter.
På kortet stog det. Tack för senast, alltid lika underbart att vara hos dig, älskar dig.
Gissa om man blir rörd. Tusen tack sandra..om du läser här. Fast det gör du nog inte :)

Sova lite? Skitdag imorn. Späckat schema. Dags med semester när man får ångest av späckat schema. Annars älskar jag det.
Thank fuck att jag åker.
Längtar redan efter nästa resa.

Är inte helt ok just nu (om någonsin :p)
Jag känner mig ledsen typ. Inte känt så på länge...

Godnatt
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

 
Web Analytics