måndag 7 mars 2011

Smaljeansen blev just förstora



Dessa satt tajtare än min egen hud förrut. Det var mina "nu har jag gått ner i vikt och kan komma i dessa jeans men jag kan inte andas, njurarna kan inte producera urin och blodet stasar"-byxor.

Nu har jag detta ljuvligt snygga (:P) Gällivarehäng baktill och är lite småirriterad på att jag just lagt ut pengar på att laga dom när dom är förstora (dom var för små när jag lämnade in dom för 3 veckor sen).
Men på vågen händer inte så mycket...snart 15kg...men det rasar ju inte direkt längre :P

Börjar känna mig lös och äcklig så jag måste MÅSTE ta tag i träningen igen...men jag är sååå oinspirerad. Jag är oinspirerad öht idag. Sålt smöret och tappat pengarna. Pappa ringde och var gnällig i telefon imorse så man tappar livsgnistan. Sen måste han väl fått ågren för medan jag hade kund var han inne och lämnade ett såntdär färdigt kesomellanmål (typ yoghurt och müsli fast med keso) till mig.
Typiskt honom. Förra gången var det ju en limpa fruktbröd :P

Jag vill gå hem och inte prata med någon...är på tråkhumör.

Mamma och mormor har kommit på att mormors pass inte existerar och vem kommer få lösa det tror ni?

Mmm...

Äh hejdå

Inga kommentarer:

 
Web Analytics