söndag 13 mars 2011

Nattsudd

Äntligen har jag lite tid att skriva ;)

Jag har haft en jättetrevlig kväll.

Jag har haft parkväll här ikväll ;) det var Mickis och Dompi. Jeanette och Micke och jag och....Harry :P

Okej..det var Mickis mage och Jeanette och Mickes Arvid också så det var 1½ unge också :)
Pinky som är arbetsnamnet på ½:an levde loppan i lilla mikaelas kropp. Armbågar och hälar stog ut ur magväggen som små horn. Jag busade lite med pyret och fick en rejäl känga tillbaka :P hehe inte ens född och kaxig som få redan ;)

Mickis och Dominiq var så gulliga när dom skulle gå just. Dom berättade att deras lilla familj (alla 2½) ligger i sängen på kvällen och så högläser Mickis bloggen från sin mobil som godnattsaga för Dominiq och magen hehehe. Göllisar.

Dominiq älskar ju 6 and the city...så jag får vara hans nya Carrie då ;)...hahaha fast utan varesig sexliv eller kärleksliv :P

Appropå det så firar jag och fifi snart 2 år............... .............


...behöver jag säga mer? :(

Äsch nu tog ju humöret helt fel vändning :P lalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jag kan ju ringa Katolska Kyrkan här i stan och se om jag kvalificerar som nunna ännu...jag kan ju kanske dra ner på svordommarna till kanske hälften isf :P
(fast det är nog ingen höjdare...min hud börjar bubbla och ryka när jag går för nära kyrkbyggnader...devils spaaaawn...min biologiska mamma hette Rooooosemary...undrar vad min pappa hette :P).

Man kanske skall leta fram ett krusifix och ha lite lattjolajbans :P

Nä nu är humorn lägre än Glocalnet.

Idag har jag inte ätit en enda matbit...det har inte hunnits.

Frulle: 3/4 Naturdiet
Lunch: 1 33:a cola light, 2/3 av lussebulle
Eftermiddagsfika: 4 smårutor mjölkchoklad
"middag": några chips med guacamole, något kex 2 burkar cola under kvällen, 5 godisbitar

BLÄ!!!!

Imorrn får det bli bättring. Men nu känns tanken på mat vidrig. Jag vill bara ha mer cola. Jag har problem!
Varje gång jag tar en klunk cola så bränner det till i lilla magstumpen :P det är inte bra!
Ooops!

Nämen titta på tv kanske?

Herrå å sånt

Inga kommentarer:

 
Web Analytics