torsdag 17 mars 2011

Chilinötter+pepsimax (inkl bipasserad magsäck)

Är lika med....exploderat rövhål!!

Kids...please dont try this at home.

Förutom en exploderad brunstjärna får jag ondare i halsen för varje minut som passerar.

Jaaaaaaaaag tycker att det är typiskt min tur (!?) att bli förkyld preciiiis innan jag åker på semester. Jag tycker att vi kan slå till med ett munsår redan nu så har vi det avklarat också. Kom igen nurå...snåla inte med resurserna!! Ett riktigt stort fett äckligt munsår som jag alltid får när jag är ledig. Bring it on!

Har varit och firat den gröna öns nationaldag på O'Connors...en av min favoritplatser på jorden. Jag älskar't! (både OC och den gröna ön...fast jag syftade mest på OC)

Jag och den gravida drack cola resp cola light medan dom mer härdade: morsan och Dompi drack öl och virre.

Nu skall jag hem till hundas och börja småpacka...med betoning på små. Mamma skall ju ha ner ett bohag så det blir typ 4 plagg och en hårtork :P

Nä men hem och ta ett vaaarmt bad och svettas ur sig denna förkylning kanske?

Tror jag kan försöka döda den med lite Mintuu eller något annat äckelpäckel som står i barskåpet.

Mot SHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRWOODSKOGEN.......

Det är Robin Hoood jag vill...jag vill HAAAAAAAAAAAA...

(nej jag har inte druckit...jag är hög på smärta)

Pffft

Inga kommentarer:

 
Web Analytics