torsdag 27 januari 2011

Aldrig mer...

Aldrig mer vitt kladdigt ris. Trodde det var ett engångstillfälle när jag dog av sushi men icke.

Jag hade lagat filipinsk adobo o skulle servera det med jasminris.

Åt en liten assiett med kött o ris o d verkade helt okej. Sen dog jag.

Dumping är illamående, yrsel, svettningar etc. En bagatell jämfört med vad som hände ikväll o när jag åt sushin.

Detta var smärta som om man har kallbrand i tarmarna, som tarmarna vrider sig o går sönder. Jag vill veta vad det är som händer.

Jag tog en klunk dricka för att skölja ned allt men maten var i vägen i min lilla stump o jag trodde matstrupen skulle explodera när kolsyran expanderade.

Jag vankade av och an i ca 30 min o inget hjälpte. Sen spydde jag som en gris 3 ggr. Jag hade inget val, det bara vällde upp.

Man kan alltså spy :-o men det var jävligt jobbigt att få upp mat utan magsaft som tunnade ut det.

Så om ni har gjort gastric bypass, ät inte kletris o kräks inte. Jag e helt trasig nu.

Bläh!
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

 
Web Analytics