torsdag 13 januari 2011

joråsåatteee....

Då kom han alltså tillbaka.
Men han lyssnade inte på mig.
Jag påpekade att detta var mitt yrke och att jag vet hur det fungerar men han lät mig inte ens prata han bara kacklade som en höna.

Jag besvisade för honom hur det fungerade...ATT det hade fungerat PRECIS som det skulle men att man får ha tålamod och vänta iaf 1 eller 2 veckor med den sortens hår innan man ser effekten och för att TYDLIGT visa att det hade fungerat drog jag ut hans hårstrån med blotta fingrarna (vilket man absolut inte kan om det inte har fungerat) men karln vägrade acceptera.

Jag sade åter igen att jag har jobbat med detta i 5 år snart och VET att det har fungerat men att han inte tappat håren ännu. Men ÅTERIGEN så vägrade han lyssna.

Så jag visade honom dörren och sade att om han fortfarande är missnöjd om 2 veckor...vilket han inte kommer vara, så är han hjärtligt välkommen tillbaka så skall jag korrigera allt som inte tagit (men han kommer skämmas när han inser att istortsett allt kommer ramla ur PRECIS SOM DET SKALL) så han får valuta för sina prutade pengar och sen sade jag att han bör hitta en annan klinik.

Det har aldrig hänt att jag måste säga till någon att inte komma tillbaka. Men den här snubben tog priset. Han var det extremaste jag har varit med om....gör Kanal 5 nån ny katastrofsåpa som jag var med i utan att veta??

TUR att det kom en skittrevlig kund direkt efter som lyfte humöret igen.

Nu skall jag gå hem och titta på film och gosa med min hund för han är gölli.

Puss på skinkan

Inga kommentarer:

 
Web Analytics