fredag 21 januari 2011

På spåret..

...bestämmer sig min hund att skita och ta sin heliga lilla tid på sig också.

Jag sade visserligen att jag hade kåtslag men jag ville inte ha ett godståg i häcken vilket jag nästan fick då bommarna gick ner kring oss där han stog och trampade.

Vi drog förbi mormor en liten sväng, med morsan...slå två kärringar på smällen...eh..nåväl :P

Hon var iaf på sånt där roligt ettrigt humör. Hon skulle skriva ett litet meddelande och skicka med ett kuvert till min moster så vi gav henne en liten lapp och sen babblade vi på och hon skrev lite sen fastnade hon helt. Då tyckte hon att vi babblade för mycket. "ja jag kan ju för faan inte koncentrera mig för ni tjattrar här i bakgrunden" hahahaha.

Hon såg så pigg och söt ut ikväll. Håret var nylagt och fint och hon hade fina lila kläder. Men hon blir bara mindre och mindre varje gång man ser henne och man vill bara lyfta upp henne när man ser henne. Som en späd liten fågel man vill skydda och bevara.
Jag driver henne till vansinne för jag tycker hennes rumpa är jätterolig. Förr var hon en liten stinn korvtant sen gick hon ner nästan 30 kg och nu hänger rumpan på henne hehheehe. Så jag går runt och lyfter upp den när hon inte är beredd och sen släpper jag ner den igen (ca 100 ggr på 10 sekunder). Den får plats i ena handen och jag tycker det är änd(! haha)löst roligt att sladdra runt den (utanpå kläderna!!!)...jääävla tur att hon inte har inkontinens :P

Tillslut blir hon sur och springer efter mig och sparkar mig i rumpan. Inte illa för en 85-åring :D

Mjaha...annars då?

Jag lasrade mig ikväll...äntligen. Dags att börja sola snart. Jag skiftar ju i grönt förfan. Jag hann inte allt så jag får nog knalla tillbaka ikväll eller i morgon för dom lite mer akrobatiska ställena. Önskar jag pallade att be någon hjälpa men som alla mina kunder så skäms jag och vill inte fråga.
Jag spenderar hela dagarna att övertyga folk att det inte är äckligt eller konstigt sen pallar jag inte att visa mig själv :P vilken jävla dubbelmoral :P

Alltså fyfaen vad Spendrups lättöl är god! Jag har inget behov av något annat i hela mitt liv...öh..alkoholmässigt alltså. Må dom aldrig ändra receptet.

Fätt, det är en film med Adam Sandler på söndag. Han är BÄST! Om han någonsin skiljer sig så är jag där som ett skott :D
Iof är Spanglish nu också men jag har ett underbart avsnitt av VBÅ och det går före :O jag skäms att jag just skrev så :P

Så Kattosh...lite mer hjärndiarré :D är du nöjd nu?

Fressten ett fett shout out åt min "morbror"..(mosters man) som har fixat alla sina såndäringa cellgiftsbehandlingar och nu inte har några synliga tumörer i kroppen på CT. Hoppas du motbevisar all vetenskap. Vi älskar dig och vill inte vara utan dig!

Puss på alla och hoppas ni får en god helg :D

Puss på magen

Inga kommentarer:

 
Web Analytics