lördag 15 januari 2011

Jag trodde...

...den här veckan skulle bli kass träningsmässigt men ICKE :D

Igår körde vi vår spinning och styrkeblandning och svetten sprutade och musklerna brann. Vi gjorde roligare varianter på armhävningarna och lite sånt men jag skrev nog om det igår kväll tror jag :P

Idag plcokade jag med mig Ege och Lale ut till Jeanette så körde vi Zumba. Ege är ju dansare så hon greppade det där äckligt snabbt :P det var kul och Lale grät ingenting under den timme vi körde. Hon låg på golvet och studerade hur vi ålade runt och flängde med höfter, axlar och bröst. Dessutom tog Harry hand om henne så fint :P

Mot slutet körde vi Zumba med baby som vikt och bollade runt henne mellan oss vilket hon gillade.

Efter det hade Jeanette satt ihop ett NYTT fyspass av lite kondis och styrka ASJOBBIGT och svetten sprutade!!! Men skitkul. Vi använde varndra som motvikter på en massa olika sätt så det var skitjobbigt.
En rolig övning är att en står bakom och håller en handduk i båda händerna så man kryper in under den och sen skall man springa med personen bakom som motvikt som drar en bakåt. SKITKUL och skitjobbigt.
Och den där med att kasta benen mot golvet i olika riktningar, situps när den andra trycker en bakåt och man skall trycka sig upp själv, stå på knä och personen bakom sitter på ens vader och är motvikt och man gör som ryggsitups med sin kroppsvikt som motvikt...svårt att förklara men man är inte så jävla kaxig när man går för långt fram och skall dra sig upp.

Nu är tanken att jag skall städa här hemma...znark. Jag har diskat iaf...jag blir stolt och nöjd om jag lyckas byta lakan och röja ur klädstolen. Så nu skall jag göra det så jag får lägga mig i badet någongång!

En sak på FB fick mig att tänka på minnen. Har så många! Sitter och flinar när jag tänker på dom. Allt i livet är inte lätt eller kommer serverat på en silverbricka. Men jag skulle inte ha det på något annat sätt även om jag fick göra om det.

Nä nu skall jag bädda om...saaatana varför köte jag inte 2 täcken ist för 1 fakking 240x260 täcke...jag orkar inteeeeeeeeeeeeeeeeee.....:P

Pussis

Inga kommentarer:

 
Web Analytics