söndag 30 januari 2011

Skön dag :)

Sov ut ganska okej även om det var någon som slaktmördade en unge eller en katt i någon lägenhet. Vi har NOLL ljud från andra lägenheter annars så vad det nu var som pågick måste ha varit något i hästväg.

Jag och hunden promenerade till mormornen och sade hej. det var skitskönt att röra på sig.

Sen tog jag itu med disken och nu är det sååå fiiint :D och sen tog jag och röjde bort resten av mormors saker i gästrummet så jag kan använda garderoberna där.

Jag flyttade in linneskåpet dit och skall fixa om garderoberna helt så det blir nån jävla ordning tillslut.

Allt från stolen i mitt rum ligger nu på gästsängen ist :D duktigt va :D

Sen torkade jag ur och flyttade om i skafferierna och slängde massor. Mmmm love it! Nu är det fiiint där med.

Nu skall jag kolla på "get him to the greek" och sen en actionrulle med sylvester fat lips stallone...tydligen en riktig 90-talsaction. COOOOLIO. Jag har "the experiment" också men jag vetefan om jag pallar så många filmer i sträck.

Kram o så

Inga kommentarer:

 
Web Analytics