onsdag 19 januari 2011

Drööööööön

Jag är så sjukt oinspirerad idag att det knappt är sant.

Jag vill inte äta och jag vill definitivt inte jobba.

Jag är inte deppig, men jag känner mig sådär som man göra dagen innan man blir sjuk. En ovilja att röra sig och stelhet i leder etc.

Gick ut med mamma igår efter jobbet och tog en bärs (eller hon tog en bärs, jag tog en cola light). Dom hade nån slags tex mex meny.
Servitrisen levererade maten och sade: "smakla måltid om ni behover nogon, rapa mej".

Hon kunde inte berätta om ölsorterna och visste inget om ölen dom hade på special. Mamma ville vara snäll och sade glatt: det var Spendrups :D om Lucky Star när hon kom tillbaka med maten, för hon visste inget om ölen innan och vi tyckte det var kul med en ny öl.
Då såg hon ut som Borat om man skulle föreslå rösträtt åt kvinnor...helt förvirrad och som om man kommit med ett skamligt förslag...så vi gav upp att försöka utöka hennes ölkunskaper. God öl dock...prova!

Det här haket är Uppsalas mest plågade hak. Det har funnits sen jag var liiiten men i 15 olika utföranden varav minst 5 har varit det senaste året. Nu har dom iaf antagit sitt ursprungsnamn igen Santa Monica har återuppstått!!! Dock långt ifrån sina glory days på 90-talet då solariespännisarna satt där i sina färgglada ballong-gymbrallor och drack bärs med sina platina blekta snaggfrillor och lysande vita Reebok-aerobics dojjor....inte en naturlig muskel i sikte ;P

Det fanna inga naturliga muskler där igår kväll heller... bara naturliga ölmagar :P

Nu skall jag sluta...för jag vill lägga huvudet på tangentbordet och sova!


PIGGA UPP MIIIIIG!

Zzzz

2 kommentarer:

Barbabitch sa...

Jag ääääälskade Santa Monika.....klostergränd , eller hur???
Åt där , typ 97....
mmmmmmm......

BitterTwitter sa...

Klostergatan!
Du hade säkert ballongbrallor och vita reebok skor och var solariebrun du med hahaha ;P

 
Web Analytics