fredag 28 januari 2011

Yo

MTV Raps! Var ett jävligt roligt program. MTV öht var roligt på den tiden...när dom hade PERSONLIGHET!!!

Idag har jag pendlat mellan att vilja ligga i fosterställning och gråta (imorse) och att må priiima (som nu). Tur att man kan utvecklas.

Jag vaknade.........(paus till kl 19.40)

Ojdå kom av mig lite. Har varit sjukt mycket idag :D

Jag vaknade och hade sår i halsen från kräkningarna :P det var lagom skönt. Ingen magsaft gör at det är skavigt och jävligt jobbigt att kräkas. Så det gör jag nog inte om på ett tag tror jag :P

Det har verkligen varit fullt ös på salongerna i dag.
Jag måste ju stämma kassorna på båda ställena när pappa är borta (kanske fortsätter när han kommer tillbaka också :P) så det blir ju en del att göra vid stängning. Tur att dom stänger olika tider!

Nu skall jag egentligen till Jeanette men jag vetefan om det inte blir för sent...får ringa henne o kolla hur vi gör.

Måste äta har inte ätit sen lunch och det var inte mycket (och jag behöll det inte så länge heller haha).

Nä...hemmåt marsch. Plockade upp Harpan när jag stängde andra salongen och vallade honom till min salong där jag är och stänger nu...promenad och nytta i samma svep...man är väl kvinna ;P

Ajaaaaa....puss och sånt då.

Herrå

Inga kommentarer:

 
Web Analytics