söndag 2 januari 2011

Godmorgon...

Någongång skall jag vakna och vara pigg...tydligen inte ännu dock.

Resan hem från Örebro igår var plågsam för jag var så trött. Fick stanna 3 ggr och äta/sova/röra på mig. När jag kom till Enköping kom jag på att om jag tog av mig jackan och vred ner värmen så borde jag bli piggare och det blev jag :P PUCKO!

Sen åkte jag till morsan och provade smörgåstårtan jag hade svängt ihop till deras nyårsfirande. Jag fick nämligen lute skuldisar att jag inte skulle vara med familjen så jag gick hem till mamma precis innan jag åkte till Öret och fixade en smörgåstårta åt dom....sådär som man brukar :P

Sen gjorde jag kapitalmisstaget att prova en 2x1 cm bit av baklawa....

Det tog 3 toabesök, stånk, stön, illamående och gnyende innan DEN lilla skönheten lämnade kroppen. Då gör man inte om det i första taget. Jag var helt skakig efteråt. Jag fick sitta o leka med mammas smycken som en annan 3-åring för att distrahera mig från att begå harakiri och plocka ut den där jävla arabkakan ur magen.

Precis sådär som när man provade mammas klackskor när man var liten...samma faschination får jag fortfarande nu när jag är 31.....½. Gullemamma. Parfymerna är också roliga att sniffa på fast jag gjort det 1000 ggr :P

Sen åkte jag hem och dog lite i soffan framför inspelade VBÅ. Provade lite vitt vin men det gör vi nog inte om på ett tag heller för det sved i magen. Ingen förlust för mig...det finns betydligt godare.

Skall ba skriva igen att när jag skriver sånna här trista saker om magen så är det mest för mig själv..så jag kan gå tillbaka och se hur magen utvecklades etc..inte för at ni skall behöva läsa i första hand :P så ursäkta...försöker hålla det så cleant som möjligt :P

Idag skall jag åka ut till Jeanette och träna styrka för första gången. Skall bli intressant. Jag vet att jag kommer vara död imorrn. Mamma har ju fibromyalgi och jag har fan ngt liknande...eller så har jag bara astaskig smärttröskel. Så är det nog. Jag liiiider när jag har träningsvärk iaf. Men någongång måste man ju börja.

Nu skall jag...gå en sväng på stan och sen ringer väl Jeanette.

Håll tummarna att jag får snygga muckler och värsta kroppen :P och INGEN LÖS HUD!!!

Nu är vi på -10 kg iaf!

Puss i hudvecket

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till med träningen! Kram Bolel

 
Web Analytics