söndag 23 januari 2011

Skratta så man nästan kräks

Nu måste jag vara inne i nånslags pubertalperiod...
Snodde just Johans telefon och facerapade honom å det jävligaste. Nånting om att det var jobbigt att få bajs på fingrarna när man torkar sig :P

Jag försökte få Jeanette att komma över o hjälpa mig där jag hade satt mig med telefonen och försökte se oberörd ut men såfort jag sade "jeanette" (ni vet med en såndär röst somman får i skolan när man håller på att skratta ihjäl sig på matten men man måste säga något till läraren. man pratar utan att andas och tittar inte på någon man kännr för då brister det) så vände sig johan om och sa: vad gör du? varpå jag fick ett fnitteranfall och kastade telen till jeanette som stack ut genom dörren och iväg och fortsatte. Sen låste johan ut oss :P det förtjänade vi :P

Jag skrattade så jag satte saliven i fel strupe och höll på att hosta upp lungorna. Sen har vi spelat Gran Tourisimo 5 i Mickes specialbyggda bilsäte med ratt o pedaler framför en skärm. Han har svetsat ihop allt själv. Vilken karl. Det var askul!

Innan det kom Per och vi kollade på film. Det var mysigt. 100 år sen vi kollade på film ju :)
Harry försökte piska örni och vi fick rycka honom i nackskinnet mer än en gång. Han fullständigt kamphundade :P

Nu skall jag ge solsidan en chans eftersom jag är enda människan i sverige som inte tittar på det zzzzz

Herrå

/ T.Önt

Inga kommentarer:

 
Web Analytics