tisdag 18 januari 2011

Karma

Jag sket nog i det blå skåpet när jag gnällde om fiskluktande kroppsdelar härromdagen...karmamässigt ivf.

Numer luktar ALLT fisk, krabba, räkor etc. Utöver telefonens räkmarinad häromdagen så märkte jag när jag kom hem till min hund att han fullständigt STANK gäddslem/torskjuice/gösfjällsoppa.

Måste fråga hans promenadkvinna om han rullat i fiskrens. Antagligen har han latchat runt vid fyrisåns strand och hittat någon gammal gädda eller död råtta. Telefonen och Harpan i kombination blev som en ovälkommen skaldjursbuffé i vardagsrummet. Så hunden for ner i badkaret och skrubbades stenhårt 2 omgångar i L'Oréals Absolut Repair schampoo o balsam.

Nu är det bara luren som luktar as. Jag torkade av den med Brittans senaste parfym. Men tyvärr var det inte tillräkligt starkt så nu återstår antingen vodka eller klorin. Min 5 megapixel kamera på telefonen gillade varken räkjuicen eller Britneys billiga parfym o funkar numer sporadiskt...när den känner för det.

Can I get an i?
Can I get a fåån?

Can I get an iphone nu?! :-D

Jag skall göra ett försök till att deodorantifiera luren med lite Victor & Rolf Flowerbomb.
Funkar inte det så funkar inget.
Det är som odörernas silvertejp.

Måste sluta nu o jaga bort min blöta hund som tror han skall få använda min kroppsvärme till att torka. Lilla loppiga opportunist :-P

Puss på örsnibben

Inga kommentarer:

 
Web Analytics