onsdag 12 januari 2011

jag visste väl...

..att jag gjorde rätt i att skriva "hittills" i förra inlägget.

Denna där människan som drev mig till universums avgrund härromdagen skall komma tillbaka idag eller imorrn och få lite retouch.
It better not be like last time. Jag var trött i 2 dagar efteråt :P

Ikväll skall jag träna med Jeanette. Jag har köpt hantlar som jag längtar efter att använda :D

Jag tränade igår...på gymmet..och på morgonen för jag hade gäster på kvällen, och det var så jääävla tråkigt. Hoppas jag och Jeanette tränar ihop JÄMT för då tar jag verkligen i. Kanske det är för att man är två och jag inte känner till maskinerna så bra. Men svintrist var det iaf.

Ikväll skall jag knäcka den där bönan på tricepsövningarna och armhävningarna. Jag skall inte göra norská på knäna...jag skall prova riktiga. Det blir nog riktiG...inget plural alltså :P men då har iaf börjat :D
Belsam jag har nog hört om dina 80 RIKTIGA armhävningar på raken. ÅTTIO?!?!??
Snälla Bella säg att Ege kryddade historien när hon berättade det :O hehe

Men du har ju en jävligt snygg PT iof :P kan man låna honom tro? ;P sånna armar har jag inte sett sen Jonas....and boy do I love his arms :D....bland annat :P

Tjo...nej men en kalldusch kanske...det blev varmt härinne :P

*flämt*

Inga kommentarer:

 
Web Analytics