onsdag 12 januari 2011

En jävligt bra dag...

hittills :)

Gick och lade mig vid 1.30 fö jag hade brudarna på besök och sen stannade Ege och Lale kvar så jag fick gosa bebis massor.
Dom stannar nog ett par dagar till vilket är supermysigt. Eges man Ibbe jobbar dag OCH natt och när han inte jobbar så sover han (stackarn) men det blir helt galet trist för Ege så jag har sagt att hon hur gärna som helst får komma och vara hos mig. Jag har ju ingen snubbe eller nåt så varför inte liksom :)

Imorse hade jag uppföljning på fettokliniken...fast inte den jag opererade mig på utan på landstingets KBT. Man fick ju 10ggr KBT hos en psykolog och eftersom jag var i upplösningstillstånd DÅ så passade det mig perfekt! Det har hjälpt mig något otroligt mycket! Jag kan nästan inte beskriva hur mycket..men jag har kunnat släppa saker, slutat ta på mig saker som inte är bra för mig och en massa annat.

Så besöket tog bara 20 minuter ist för 1 timme för allt var så bra och jag behövde ju ingen förberedelse från dom eftersom jag redan opereat mig privat. Men dom var jättenoga med att säga att jag fick kontakta dom hur mycket jag ville ÄVEN om dom inte hade opererat mig vilket var jättesnällt tycker jag.

Sen powerwalkade jag hem i kärleksvädret (som Annika kallar det: kramsnö och pussgrader hihi). Köpte lite färskt bröd på Landings till den trötta mamman och några till mormor eftersom jag skulle dit nu på morgonen också.

Hon kvittrade som en liten kanariefågel när jag kom och kissen var skitglad att Harry inte var med. Jag stannade och babblade lite och drog sen till jobbet! Och nu är jag här.

Jag har på mig ett par jeans som jag köpte för mer än 3 år sen och då var dom snoooooortajta...alltså jag menar dom nöp mig i fläsket så det gjorde ONT. Idag har jag på mig dom NYTVÄTTADE (alla som är lite tjocka eller mycket tjocka vet att nytvättade jeans är helvetet på jorden)...och dom hänger som baggyjeans på mig TJOHOOOOOOO :D

Den andra salongen fick tårta igår och jag muttrade syrligt att det var då faan att vi aldrig får nån tårta här av honom :P
Gissa vem som dansade in här i morse och försökte charma alla i sin väg med en tårta? Jo lilla pappa. han sa till och med till mig att jag skall äta lite tårta. Det måste vara hans sätt att säga att han ser att min vikt går åt rätt håll :P hahaha.

Nu skall jag snart äta lite lunch..med en viss betoning på lite :P

Puss på bröstvårtan

Inga kommentarer:

 
Web Analytics