söndag 16 januari 2011

Krax

Vaknade förkyld och med träningsvärk...så man känner att man lever :P

Den här träningen vi körde igår efter Zumban knäcker. Min rumpa är som stål idag...skulle kunna knäcka nötter mellan skinkorna idag fan :) fast zumban kanske har med det att göra för det är ju rena magdansen. Jag hittade rörelser jag inte gjort utanför sovrummet hahah

Idag regnar det och är plusgrader, blött värre. Skall vara inne b(förutom hundpromenaderna) och titta på inspelade program.

Bara softa med andra ord.

Kåken är städad (förutom den där jääääääävla stolen med kläder) och sängen är ombäddad, disken är diskad...it's all good!

puss

1 kommentar:

Thomas sa...

Hehe! Busted! Jag får helt enkelt sträcka upp min hand.:-)
Shirin, din blogg utgör utmärkt förströelse som t.ex som nu när jag väntar på lunchen.
Man får sig ett gott skratt då och då!

 
Web Analytics