måndag 24 januari 2011

Käääääääääääääääring

Mamma kom till salongen o ville umgås. Jag sa: gå hem o häng lite hos mig så kommer jag med mat efter jobbet så kan vi kolla den där ryska filmen DU ville (tvingade) att jag skulle spela in.

Kom hem 19.45, ingen här. Då har hon "tröttnat" på att vänta och blivit sur och gått. TACK FÖR ATT DU SA DET TILL MIG SÅ JAG KÖPTE ETT FUCKIN ANGUSMEAL MED CHILICHEESE åt dig i onödan KOSSA!!

Vi har båda mobiltelefoner...men man kan ju inte använda den. Näe!

Då hade käringen alltså blivit sur för att hon var hungrig och kunde inte få på min TV (fast jag visat 16000 ggr hur man gör). Jag kan se det framför mig hur hon står här och stampar och kniper med läpparna och sen trotsigt går och klär på sig sin lilla kappa och hatt och stövlar med kavata steg härifrån i protest. MOGEN 60-ÅRING!!!!
Det är ju inte så att jag har ett kalorifritt hushåll...jag hade hur mycket som helst hon kunde knaprat på under tiden.


Så ringer hon nu och säger..."så nu kan jag prata för nu har jag ätit".

JAHA?? Jag sitter här och glor på ett meal som kommer ta mig 14 år att äta upp...men vad kul att du har ätit!! *klick*

Nu tänker jag kolla på Book Of Eli på min fina TV. SJÄLV (okejdå Harry sluta tjata...du gills...idag :P)

Prrrrrffffttttttttssshshshshshshhsshhsh *spott*

Inga kommentarer:

 
Web Analytics