torsdag 13 januari 2011

Lite död...

...är jag.

Tror jag har fått Arvids förkylning. kändes som om någon hade sotat ur halsen med en toaborste...sådär raspigt i morse och alla muskler gör ont. STÖN!

Det är knäppt att en vanlig liten förkylning verkligen sänker mig så att jag får ont överallt och bara vill ligga i mammas knä och gosa. Stört! Jag har nog ingen bra smärttröskel.

Nu har jag börjat gå ner i vikt igen vilket är skönt. Återkommer med hur mycket när det inte rör sig om 500 gram utan mer i kilon :P tycker det är löjligt att skriva varenda rörelse på vågen. Men det är skönt när det går neråt igen.

Igår var jag hos Jeanette men hon var inte i något träningsbart tillstånd tyvärr. Så det blev inte något tränande men det var okej. Hon behövde lite kompiskramar och skratt så vi ägnade oss åt det ist. Vi hinner träna. Må bättre älskade vän <3

Idag skiner solen och jag älskar när det är ljust. Snart är det sommar :D

Näe jag har inget roligt att berätta...jag vill bara borra in huvudet i en varm famn och vara ynklig. Men det är 4 timmar kvar innan jag får det...och ingen famn blir det heller...det blir en soffkudde.

Tur att man inte är kräsen :P

*mmwah*

Inga kommentarer:

 
Web Analytics