fredag 14 januari 2011

Ayyyyyy

Kan min libido bara gå o lägga sig och dö i nåt hörn??
Den behöver inte hålla på så här och tortera mig :P
Skrumpna ihop och dö igen fö fan.

Pratade med en mycket (i mina ögon) snygg kille idag och när vi skulle säga hejdå så hade han en såndär blick så jag inte visste om något skulle hända eller inte...kanske var all in my head...

Men jag kan nästan svära på att det var den där gnistan som man kan se i ögonen innan en grabb kysser en (för även om ni tror att det inte syns vad ni skall göra så gör det det. ALLA brudar måste veta vilken blick jag menar. Den där när man känner att han inte ser något annat just då och man är i korshåren liksom)...den där blicken som får hjärtat att hoppa till. Jag slog ner blicken och när jag tittade upp igen var blicken kvar :P *rodnar*

Whopaaa....

Inget hände men det påminde mig om vad som händer när det kan hända och hur jääääääävla länge sen det var :P och hur naaaaaajs den känslan är. FIRE!!

Det var najs att se den blicken! Jag hade glömt hur effektiv den är :P

Nu skall jag träna hos Jeanette...med en intesitet som hon aldrig sett förrut :P

Damn it jag brinner upp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så härligt, loving it!! hoppas du träffa honom igen snart!! Kram Bolel

 
Web Analytics