måndag 10 januari 2011

Simplicity

Kan vara universums snyggaste nagellack. Mavala. Gillar du svala, snygga, franskmanikyrerade klor så spring och köp det lacket. Har haft det som favorit länge nu men inte använt det på länge men idag var det dags. Nu har jag Hollywoodnaglar :D egna inget fejk. Bara lite fejkfärg :D
Men jag har ingen rygg jag kan klia på med dom...eller kalufs att dra dom genom :(

Idag vill jag inte äta. Allt växer i munnen och känns äckligt.
Tur att cola light finns :)

Nu börjar folk se att jag gått ner i vikt. Kul! Jag kommer i ett par jeans jag inte ens har tittat på, på över 1½ år. Dom är redan förstora i benen.

Det går så fort. Även om vågen har lugnat sig så märker man på kroppsvolymen. Det skall ju bort ganska stora volymer fett innan det märks på vågen och det blir tydligt nu. Vissa saker har jag helt bara gått förbi...dom var försmå förut och nu sitter dom galet fult när dom är förstora.

Man blir lite otålig av den här mellanperioden.
Jag skall använda tiden till att bara träna mina muskler. Kondisen kommer men nu måste jag lägga allt på musklerna. Och det ger resultat redan. Men mer skall det bli.
Det är en ofattbart skön känsla att bara träna för musklerna och inte vikten. Så mycket mer avslappnat!
Vad som inte får bli avslappnat dock är min hud...jag tyckte jag såg ett slappt område på låret och fick ångest. Jeanette sa åt mig att skärpa mig fö faan :P så jag försökte :P

Brösten kan numer inte kallas pattar...nytt namn är plattar :P
Närå...dom har inte försvunnit märkvärt...bara sjunkit lite :( söderut :( jag vill inte ha opererade pattar. Jag har alltid varit så glad att jag är naturligt..eh...utrustad. Men jag vetefan hur dom kommer att se ut om 30kg :S

Nu borde jag gå och äta mellis men orka.

Inatt provade jag att somna utan mina små kemiska kompisar. Det gick sådär. Kände mig helt död när jag vaknade. Får kolla upp hur jag skall göra med det där.
Dom är ju inte sömntabletter utan insomningstabletter...märks det att jag har komplex för att jag tar tabletter för att sova? :P

Jeanette och jag har krockande scheman denna vecka så träningen kommer bli lidande. Men det tänker jag inte tillåta så jag skall gymma ist. Ni får kolla mig så jag håller vad jag lovar. Jag vill verkligen träna. Nu är det ju skönt när man inte får träningsvärk på det där "hej-någon-har-använt-en-köttklubba-på-varenda-muskel-utom-hjärtat" sättet.

Imorrn kommer Ege och Lina på kvällen...så jag får min dos av Lale...saknar henne såfort hon åker. Galet. Ege kommer ju bli arg på mig snart :P jag är såhär när vi ses: LAAAAAAAAAAAAAAAAAAALEEEEE MOSTERS ÄLSKLING!!!!! hej Ege :P hahahaha
Jag älskar dig också Ege :) och Lina :) och alla andra (vad jobbigt det här blev nu :P)

Nej men om man skulle ta och packa ihop här lite smidigt snart..kanske hinner en vända på gymmet redan ikväll :D? Rrrruligt!!!

Nu skall jag...göra lite nytta.

Puss i nacken!!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics